Zijn er nog meer die zo'n hoofdpijn hebben? Pff, naarmate de dag vorderde hoe erger het werd. Bij het overeind komen is het net of knalt je hoofd uit elkaar. Het begint vanuit de nek en loopt zo door naar boven en voren Hopelijk morgen beter. Ben helemaal geen klaag miep, maar ben toch ook wel weer nieuwsgierig of meer mensen hier last van hebben. Wat doen jullie hier tegen, paracetamol? Durfde het namelijk niet te nemen en was wel benieuwd of iets anders ook zou helpen.
Hoofdpijn heb ik zelf (nog) niet maar schijnt toch heel erg normaal te zijn en je mag dan per keer 500 mg paracetamol innemen maar voor zover ik weet ook niks anders. Heb ik gelezen via internet toen ik wat zwangerschapskwaaltjes deed opzoeken dus zou het dan ook alleen bij paracetamol houden, hopelijk heb je er snel geen last meer van!
Ik heb het ook elke dag kan er bijna een klok op gelijk zetten. Rond 2 uur begint het te zeuren en na 3 uur moet ik echt paracetemol pakken en als het mogelijk is ff liggen, daarna is het wel weer weg. Maar ja zeer vervelend kwaaltje dus
Bedankt voor jullie reacties!! Erg fijn. Nu dagelijks nog wat een zwaar hoofd, gelukkig niet meer zo erg als toen! Hopelijk wordt het alleen maar minder