Mijn vriend en ik willen ook graag zwanger worden, nu is het zo dat ik op 31 oktober het vruchtbaarst was, wij hebben gemeenschap op 29, 30, 31 oktober en 1 november gehad. mijn innesteling zou 3 november zijn geweest. sinds die tijd gebeuren er een aar rare dingen met mijn lichaam - veel slijm - ik heb afgelopen donderdag 3 november tot en met zaterdag 5 november extreme pijn in mijn onder rug gehad en in mijn benen. - Zondagavond op de bank en begon mijn maag in een keer in het rond te draaien. een soort misselijkheid die op kwam en dierct weer verdween tot drie keer aan toe(nog nooit eerder gehad ben zelf ook nooit misselijk. nu sinds vooral 3 dagen, last van onder in me buik en sos bij me navel. net alsof ik me behoefte moet dus een soort druk en als ik dan naar het toilet ga is er niks aan de hand. dit komt met vlagen en is zeer pijnlijk.... heeft iemand ervaring met de symptomen die ik heb?? op zondag 15 november kan ik een test doen? maar ben wel erg nieuwschierig of dit mischien al wel tekens zijn??
Hihi het is dinsdag 15 november of zondag 13 november.. (zoontje moet de 15e geopereerd worden, ik dacht al, dat is echt niet op zondag ) Alles kan he.. Ik kan mezelf altijd gek maken met allerlei kwaaltjes, maar die zijn nooit de voorbode van een zwangerschap geweest. Inmiddels ben ik 5 keer zwanger geweest (en heb nu een licht posi test, maar ben nog 5 dagen voor nod kan alle kanten opgaan) en weet nu wat bij mij echt zwanger betekend: * zere borsten, heb ik nooit, alleen tijdens zwangerschap * mijn reukvermogen is enorm sterk ik ruik veel meer en dan voel ik me even onpasselijk, niet misselijk en nog nooit overgegeven. Voor derest wisselt het bij mij per zwangerschap. Dus mijn advies is, ga een testje kopen en doe die zondag! Ik zal voor je duimen!!