Hallo, vlak na de eisprong werden mijn borsten voller. Maar dat komt bij mij wel vaker voor zo voor de menstruatie. Op het moment dat de menstruatie doorzet is die volheid weg. deze week was ik 2 dagen over tijd. Dinsdag wilde ik testen, maar toen was mijn urine rood en ik dacht...och zie het zet zich door. En 2 dagen heb ik een bloeding gehad (helder rood) maar geen krampen en geen weefsel wat los kwam, alleen een bloeding. Ik heb een regelmatige cyclus en ben altijd 4 dagen ongesteld. Het rare is ook dat mijn borsten nog steeds vol zijn en zelfs pijn doen. Blij als de BH 's avonds af kan. Ook zijn mijn darmen van slag(erg veel lucht) en heb ik een zeurdige hoofdpijn. Nou weet ik ook dat je lichaam je voor de gek kan houden...maar ik begin toch te twijfelen..zou ik ondanks de bloeding zwanger kunnen zijn?? Groetjes, M
Als je menstruatie heel anders was dan normaal en maar 2 dagen zou ik er inderdaad wel mijn vraagtekens bij hebben. Ik zou voor de zekerheid een testje doen, anders zit je maar in onzekerheid. Succes!
Even een testje halen. Bij kruidvat zijn ze 2 voor 5 euro. Dat zijn de kosten niet voor een beetje zekerheid, toch?