bij hoeveel maanden hebben jullie de navelpiercing eruit gehaald ik twijfel of ik een piercing er in zal houden of dat ik hem eruit doe want weet namelijk niet hoe lang het duurt voor dat het gaatje dicht is ... bvd
Je navel piercing hoeft er niet altijd uit. Als je merkt dat het vel te strak gaat staan voor de piercing kuin je hem eruit halen. Je kunt ook een speciale zwangerschapspiercing gaan dragen als je hem toch graag wilt houden Bijv deze: http://www.alloverpiercings.nl/10291/1/ ... cings.html Mocht deze ook nog te strak gaan zitten in je vel of je buikvel er te strak overheen ligt zul je die er ook uit moeten halen om irritaties te voorkomen.
inderdaad hij hoedt er niet uit. mijn vriendin had ook een zwangerschapspiercing ik heb hem eruit gehaald. daar wel veel last van gehad. maar goed dat hoeft natuurlijk niet altijd!
Dat kan heel goed,sommige hebben helemaal geen zwangerschaps piercing nodig maar mocht je eigen normale piercing te strak gaan zitten zou ik wel een zwangerschapspiercing aanraden.
ik denk dat ik die van mij er over een tijdje ook wel uit ga halen, en dan niets er terug in stop haha kga dr vanuit dat ik na de bevalling niet meer zo heel graag mn buikje zal showen als toen hij plat was met een mooie piercing hahahahaa
Ik heb die van mij er al uitgehaald toen ik 12 weken zwanger was, hij zat gewoon niet lekker meer, bij mijn vorige zwanegrschap ook met 16 weken ofoz eruitgehaald. En daarna kon ik hem er ook gewoon weer in doen, dus ik denk nu weer.
Ik heb mijn navelpiercing er gewoon in gelaten,bij mijn eerste dochter had ik het er wel uitgehaald maar wilde er graag weer1... Ik heb een zwangerschapspiercing ingehad en heb er totaal geen last van gehad. Het is maar wat je zelf wilt natuurlijk.
Ik heb al jaren een navelpiercing en had bij mijn eerste zwangerschap een zwangerschapspiercing aangeschaft, maar nu heb ik een striae boven mijn navel lopen en een flinke ook. Het gaatje is verder uit gaan scheuren als het ware. Ik heb de piercing er toen toch maar uitgehaald. Na de bevalling kon ik hem er gewoon weer in zetten. Nu bij de tweede zwangerschap heb ik hem er maar alvast uitgehaald, Zou het erg vinden als die striae nog groter wordt.
Heb een tijdje een iets grotere piercing gehad, maar met 30 weken deze verruild voor zo'n zwangerschapspiercing. Die heb ik er tegen het einde uitgehaald, mijn buik was zo groot, het zat helemaal niet meer lekker... Als je bang bent dat het gaatje dichtgroeit, kan je toch ook gewoon eens in de paar dagen even je piercing erin prikken zeg maar? Dan groeit het gaatje in elk geval niet zo maar dicht...
Ik zou dat niet doen want als hij dan toch iets dich gegaan is al is er eeeen grotere kans op infectie. Als je hem al jaren hebt kan hij rustig een tijdje uitblijven hoor. Als je dat niet wilt kun je een langere piercing erin doen of een zwangerschapspiercing kopen.
hoi, de mijne heb ik na 12 weken al aan de kant gelegd, irriteerde me. Ik draag hem wel wekelijks een uurtje, zodat hij niet dichtgroeit k ga ook ns kijken naar die spec. zwangerschapsversie
Ik heb hem vandeweek eruit gehaald want mijn navel plopt uit Dat deed m'n piercing geen goed, hij ging helemaal scheef groeien :S Het lijkt wel alsof het gaatje nu al dicht is gegroeid! Er zit nog wel een litteken maar het trekt wel snel weg.
Ik wilde mn piercing er in houden. Maar heb hem er met 16 weken ofzo uitgehaald. Moet zeggen dat ik er geen spijt van heb, blijf nu tenminste niet meer haken als ik over mn buik wrijf..hihi