Had gisternacht toen ik naar de wc ging bij het afvegen een paar druppels bloed. Van morgen niks en daarnet een paar hele kleine druppels. Ik moest goed kijken om het te zien. Snap er niks van. Hoop niet dat ik nu ongi ga worden. Heb nog geen last van krampen ofzo. We zien het wel, anders maar weer op naar de volgende ronde. En bij jou blijft je temp nog steeds hoog? Nog ergens last van?
Nee verder nergens last van. Temp is gestegen van 36.8 naar 37.1 Maar dan moet dat wel ff zo blijven. Nog geen bloed gezien... Ik denk dat ik van alles voel, maar misschien zou t anders ook zo voelen....
@ Jewe, Hoe issie? Nog geen menstruatie? Ik heb al 3 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Zo'n zwaar gevoel en mijn liezen door zo zeer!
Nee, geen ongi. Heb ook nog niet het gevoel dat het er aan moet komen. Geen krampen ofzo... Dus tja we wachten nog maar even af. De tijd begint nu een beetje op te schieten. *zucht* Het mag altijd wel wat sneller...
hee dames mag ik ook even aankloppen ik mag ook maandag testen en heb ook de zelfe klachten als jullie, en mijn temp blijft ook hoog spannend hoor haha hoe lang zijn jullie trouwens bezig
Wij 7 mnd bezig geweest toen 6 mnd pauze en nu is het alweer de 3e ronde. Nog 3 dagen tot NOD en geloof me dat zijn 3 hele lange dagen. Maar dat heb je zelf waarscheinlijk ook al ervaren. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Ach nee, meid wat vervelend nou. Je dacht het al he dat de ongi eraan kwam. K*t voor je zeg. Hier nog steeds niks, maar weet ook niet wat ik er van moet denken. Heb geen ongi gevoel, maar het rommeld wel allemaal in me buik. Volgens mij zijn mijn darmen een beetje van slag. Zolang ik nog niet ongi ben houd ik nog een beetje hoop. Maar heb echt geen idee. Begin wel een beetje zenuwachtig te worden nu. Sterkte meid. Dikke knuffel
Ja tis wel balen, maar ja op naar de volgende ronde. Ik vind het toch wel raar dat je, je elke cyclus weer anders voelt. Maar goed... we wachten weer af. Laat je even weten als je iets meer weer? Liefs Jip
Inderdaad, je weet nooit wat je lijf je verteld. Deze maand heb ik echt van alles gevoeld wat toch weer hoop geeft, maar wat ook niks hoeft te betekenen. Tuurlijk hou je op de hoogte.
Nou ik snap er niks van... Ben dus nog niet ongesteld. Blijkt een druppetje geweest te zijn. Had een tampon gebruikt, maar dat was helemaal niet nodig geweest Hoe is het met jou?
Hier nog geen te zien. Dacht dat ik vandaag toch wel ongi zou worden, maar niks te zien. Maar kan nog komen. Moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje de kriebels krijg. Ik denk niet dat je dat beetje bloed als ongi kunt beschouwen hoor! Zou het nog even aankijken en komt het niet door, dan zou ik van de week gewoon een testje wagen.
Ik heb ook de dagen na en nu nog zelfs veel last van maag (meer opgeblazen gevoel en zeker als ik op mijn maag duw) er raar zou het er iets mee te maken kunnen hebben?
Ja dat had en heb ik nog steeds. Me onderbuik is best wel gespannen en af en toe steekjes die van links naar rechts gaan. Vandaag NOD, maar nog geen ongi.
Hoe is het met je? Ik ben echt ongesteld nu, sinds dinsdag. We gaan er gewoon weer opnieuw voor! Groetjes Jip
Nog steeds geen ongi te bespeuren. Me vriend zou uit zijn werk die testen van de kruitvat meenemen, want hier waren ze bij allebei de kruitvats op. Misschien dat ik morgen test Balen meid dat het nu toch door is gekomen. Hopelijk volgende maand meer geluk.
Hoe is het? Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik dacht het vd week wel, maar het blijft bij wat druppels. Nu heb ik weer gewoon witverlies. Dit heb ik nog nooit gehad!
Heb vanmorgen een testje gewaagd, maar helaas negatief. De ongi is ook nog niet te bespeuren, dus tja we wachten het maar weer af. Wat gek, daar word je toch gek van. Nou weet je nog niet waar je aan toe bent. Voor jou ook nog maar even afwachten dan en misschien van de week nog maar een testje proberen als het dan niet doorzet. Wordt vervolgd
Ja toch maar wel. We gaan dit weekend weg, neem de testen maar even mee voor de zekerheid. Snap er niks van :S Sterkte!