Dag dames! Hier ff een namenpoll! We hebben 2 namen die we erg mooi vinden voor onze kleine kerel. Nu waren we benieuwd welke de meeste mensen mooi vinden aangezien ik voor Tom kies en mijn man voor Ruben.. #-o Graag jullie eerlijke mening Alvast bedankt! Groetjes
Ruben is mijn nr. 1 momenteel (niet zwanger helaas)...maar Tom vind ik ook wel erg leuk. Ik ken er helaas te veel. Dit wordt nog wat....namengedoe altijd
Ruben vind ik een mooie naam. Tom rijmt te veel... Stom, dom, krom... Is natuurlijk geen ramp, maar vind het minder mooi.
Ruben Mijn moeder heeft namelijk een kat en die heet Tommy Schijnt ook de nummer 1 naam te zijn voor katten
Ik vind Tom leuk, Ruben nie zo ik weet niet waarom.. Misschien komt deze keus wel doordat vroeger mijn vriendje Tom heette
Ik ga ook absoluut voor Tom. Vind Ruben zo braaf. Vind Tom ook niet alles maar als ik moet kiezen, kies ik zeker voor Tom. Er wordt gezegd dat Tom op dom en stom rijmt, maar kinderen kunnen op elke naam rijmen. Mijn zoon heet Calvin en dat wordt natuurlijk Calvin de Pelvin. Slaat nergens op maar kinderen vinden het prachtig. Dus als je al moet gaan kijken of een naam verbasterd kan worden, kun je wel bezig blijven. Kies een naam die jullie mooi vinden. Kan je niet kiezen, probeer dan een hele andere naam te bedenken. Succes!