Meiden, ik heb even jullie advies nodig... Ik ben ruim 35 weken zwanger en sinds een paar weken weet ik dat ik een gekneusde rib heb doordat ons meisje er lekker tegen aan ligt en er soms tegenaan trapt. In het begin was het 'een beetje vervelend' en was de pijn goed te doen met af toe paracetamol maar inmiddels heb ik er echt veel last van. Ik kan maar kleine stukjes lopen en zelfs stil zitten doet pijn . Ik moet ontzettend op mijn houding letten en soms heb ik een paar minuten na het opstaan al last. Is er iemand van jullie die dit herkent en zo ja... Wat heb jij gedaan om de pijn te verlichten? Ik ben niet echt happig op zwaardere pijnstillers (alleen als het echt niet anders kan) maar wellicht dat jullie andere tips hebben? Thanks! Groeten, Marianne
Ik lees even met je mee, heb eigenlijk zelf ook geen tips en er alleen wel last van. Het beste voor mij werkt nu op mijn rug liggen of vrij gestrekt zitten. Dus languit op de bank met een paar kussen in de rug zodat ik zoveel mogelijk ruimte binnenin kan maken.....Aan tafel zitten en eten is een crime, zo ook nu aan de tafel zitten met de laptop. Nu 's ochtends vroeg gaat het nog wel maar 's avonds weet ik me geen raad meer. Ik denk idd ook aan gekneusde ribben maar weet het niet zeker. Ik heb het vooral links, jij ook? lieve groetjes