Hallo allemaal, Aanstaande zondag viert de oma van mijn man haar verjaardag met de hele familie. Wij willen oma dan persoonlijk vertellen dat we zwanger zijn. Alleen hebben we geen inspiratie om dit op een leuke manier te doen. Iemand van jullie ideeën? Ze is de enige overgrootoma die nog leeft, dus extra speciaal natuurlijk.
wij hebben een romper laten drukken met mijn overgrootoma is de allerliefste en die aan haar gegeven. maar daar ben je nu te laat voor dat haal je niet meer voor zondag denk ik. mss een taartje bakken met de tekst de liefste overgrootoma erop? succes! en gefeliciteerd met de zwangerschap.
Wij hadden het volgende gedichtje in een fotolijstje: Het is hier donker, het is hier puik, En ik zit hier lekker warm in mama's buik. Nu ben ik aan het groeien, Want ik ben nog maar heel klein, Ik vind het leuk dat u, Mijn overgrootoma zal zijn. U kunt me nog niet horen, U kunt me nog niet zien, In september word ik geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? Bezorgde de nodige tranen Succes!