Een paar weken geleden al een topic aangemaakt over helse pijn in mijn zij en rug. Nu blijkt het waarschijnlijk iets te zijn van nierstenen/nierstuwing, hiervoor heb ik nu buscopan en krijg ik woensdag een echo. Nu vroeg ik me af hoe dit precies zit, vorige week heb ik namelijk weer zo'n vreselijke pijnaanval gehad en vanaf dat moment continu nog pijn, maar sinds gisteren is het eigenlijk aardig afgezakt. Nu las ik dat het kan zijn dat als er een steentje zit deze nu uitgeplast kan worden/zijn evt maar hoe zit dit dan met de echo. Het lijkt me dat hier dan ook niks meer op te zien is? Iemand hier ervaring mee? Ik ben een beetje bang dat het weer zo'n moment wordt van ja helaas niks te zien dus niks aan de hand..
Jawel. Ik had bij 10 weken pijn rechtsonder, dacht bandenpijn. Dat werden kolieken en daarmee naar de hap geweest. Urine schoon maakt steen onwaarschijnlijk maar men dacht nierstuwing. Kreeg het advies op mijn andere zij te gaan liggen en dat hielp! Waarschijnlijk de baarmoeder die op de urineleider duwde. Rest van die zwangerschap geen last meer gehad. Op de echo kunnen ze zien of je nier gestuwd is.