Beste dames, Ik had een vraagje? Zijn er hier dames die ook last hebben van hun maag. Ik ben op dit moment 7 weken zwanger van mijn tweede kindje. Het doet zoveel pijn. Ik kan sinds 2 dagen gelukkig wel gewoon naar de wc, maar dat opgeblazen gevoel( meer een druk gevoel) blijft maar hangen. Ik wordt er zo moe van en kan niet normaal functioneren. Ik heb echt zoveel dingen gedaan zoals drinken vermijden waar prik in zit, peulvruchten. Eet veel vezels, ik probeer gewoon te eten ookal gaat het soms moeilijk. Verspreid het eten over de hele dag. Ik kou echt mijn voedels zo goed tot dat het een papje in mijn mond wordt. Drink voldoende water. Hebben jullie nog meet tips? Bedankt alvast.
Had ik tijdens mijn zwangerschap ook met periodes. Volgens de vk kwam het door het verschuiven van je organen. Erg vervelend maar niet heel veel aan te doen. Als ik ging liggen had ik er minder last van. Hopelijk gaat het snel weer beter!
Ik vind een warm bad of warme kruik op de buik altijd wel verlichting geven. (Het zal niet helpen voor je stoelgang, maar misschien wel met de pijn)