eerder echo

Discussion in 'Zwangerschap' started by Melissa001, Jun 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    hey meiden

Als je een mk heb gehad, krijg je dan eerder een echo? Of als je je verloskundige belt en je meld dat je zwanger bent, moet je er dan ook bij zegge dat ik paar maanden geleden een mk heb gehad?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, ik zou het er wel bij zeggen en vertel dan ook dat je heel erg ongerust bent of het dit keer wel goed zit. Dan kan je eerder een echo krijgen (ik zou het pas vanaf 8 weken doen want dan is er pas iets te zien).

3. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Sluit me bij vlinder aan. Zeker even melden. Voor de 8 weken heb je niet zoveel aan een echo, maar vanaf 8 weken is er wel een beetje meer zekerheid.

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik weet niet of je standaard eerder een echo zult krijgen wanneer je eerder een MK hebt gehad, maar ik zou het zeker melden bij je VK en dat je je toch wel wat zorgen maakt over het verloop van deze zwangerschap. Wie weet laat ze je wel eerder komen of krijg je evt een extra echo.

5. Melissa001

Melissa001 Actief lid

Dec 12, 2007
    255
    0
    0
    Dank je wel meiden ! Ja ik ga volgende week pas bellen, en dan zeg ik het gelijk, meestal moet je toch nog wachten voordat je ken dan ben ik ongever 10 weken, dan komt het gelijk mooi uit :)

6. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik heb vorg jaar een mk gehad.
    Ben nu weer zwanger.
    Ik heb de verloskundige gebelt en zeiden tegen me dat ik met 8 weken een afspraak bij hun heb Dus nog geen echo.
    Aan de ene kant jammer maar aan de andere kabt vind ik het ook niet erg.
    Ik voel me nu anders als de vorige x en heb nu meer het gevoel voor me zelf dat het goed zit.

Dus gewoon nog ff gedult hebben. Meer kan je toch niet doe.

Gr Tam

7. Truusje77

Truusje77 Actief lid

Mar 10, 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Na mijn miskraam zei de vk dat ik gelijk moest bellen als ik weer zwanger zou zijn. Ik zou dan een vroege echo krijgen.
    Een paar dagen na mijn positieve test heb ik gebeld en ik mocht met ruim 6 weken al komen. Dit was gisteren, ik was 6 weken en 5 dagen.
    Ze gaf wel aan dat het kon zijn dat mijn berekening niet klopte en ik minder ver zou zijn als ik dacht, maar dat zou ze dan ook op de echo zien.
    Gisteren een hele mooie echo gehad met een kloppend hartje. Echt super om te zien en nu kan ik pas echt gaan genieten.
    Over 3 weken weer een echo.

Share This Page