kan ik toch zwanger zijn?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nenapreciosa, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    Hallo dames,

Ben nieuwe hier en heb een vraagje.. ik heb nu al twee a drie weken last van wat kwaaltjes die lijken wel op zwangerschapsklachten maar ik weet niet zeker, ik heb wel geklust 1 week voor me eisprong en de dag van me eisprong.. over twee dagen heb ik me NOD en ik heb vrijdag wel heel gierig getest met predictor maar het was natuurlijk negatief. Ik wil graag deze vrijdag weer testen maar ben bang voor een teleurstelling..

Had dus vandaag 2 dagen voor me NOD echt steken in me onderbuik en ik vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad..

Gr Nena

2. Daan22

Daan22 Bekend lid

May 12, 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen steken gehad!
    Ik zou vrijdag gewoon testen als je nog niet ongesteld bent geworden dan, anders blijf je ook maar in die onzekerheid zitten ja....

3. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie Daan22..

Ik ga vrijdag zeker testen als ik niet ongi ben geworden.
    Al de symptomen lijken wel zwangerschap symptomen maar het kan ook anders zitten. Wat ik wel beetje anders vind is dat nooit zolang van te voren "pms" heb gehad.

Ik hoop natuurlijk wel dat er iemand is die ook steken heeft gehad en de andere kwaaltjes die ik heb zijn gewoon pijnlijke, jeukende borsten en misselijkheid...

4. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Het is nog steeds mogelijk om positief te testen. Vrijdag was wel heel erg vroeg om te testen :D. Kleine kans dat je dan al wat kan zien.

Als je nooit eerder klachten hebt als misselijkheid en jeukende borsten dan zie ik nog wel een kans. Mijn borsten jeukte (nog steeds :)) ook en ik was al vroeg misselijk. Vooral s'nachts!

Welke testen ga je gebruiken? Nou spannend!!! Suc6 ermee!!!!

5. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    Lotteke1980, jaa vrijdag was idd een beetje te vroeg hihihi.

Ik weet niet zo goed welke test ik dan moet gebruiken, ik heb weel slechte verhalen gelezen over de predictor test, maar ik denk dat ik die van KV 2v5 ga doen.

Het is dan (als het zo is) mijn eerste zwangerschap, dus ik ben niet echt ervaren en ik was eigenlijk niet mee bezig, maar toen de klachten er waren begon ik te twijfelen..

Jaa is idd wel spannend... dankjewel. En gefeliciteerd met je zwangerschap x

6. Lysette1988

Apr 8, 2013
    38
    0
    0
    Hoi lotteke1980

Ik ben wel ongesteld geweest (6dagen te laat) maar deze was ietsjes anders dan anders, ben sinds 5dgn na mijn waarschijnlijke eisprong misselijk en krijg nu steeds meer symptomen, maar ik test nog steeds negatief. Heb helaas een vervelende ha die mij niet gelooft maar als vrijdag niks uit komt wat een oorzak kan zijn voor de symptomen/klachten dan ga ik een echo eisen loop al 7 wkn met mijn klachten. Maar het kan best dat je pas laat positief test een vriendin van me was 14dgn overtijd voordat ze positief teste...

Sterkte, hoop het beste voor je

Share This Page