maagverkleining

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamamanuela beterschap en knap snel op. Ik zou alleen van de week zelf nog eens het NOK bellen waar je afspraak blijft. Je moet er gewoon bovenop zitten.

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dank je wel
    pff hoop het ook vanochtend kon ik gewoon naar de wc toe rennen
    en ziek zijn kan niet want heb ook nog 3 kinderen 2 ervan moeten naar school haha.
    ja zal eens bellen of ff mail sturen
    ze waren bezig met een arts voor de screeningen omdat die andere ziek blijkt te zijn
    pff wil gewoon eigelijk weten waar ik aan toe ben
    hoe gaat het nu bij jou:)

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamamanuela lastig he dat mama's eigenlijk nooit ziek kunnen zijn. Maar ja straks ben je zeker 3 weken uitgeschakeld, gaat je man dan het huishouden doen? Die van mij werkt al lekker mee in het huishouden, dus die neemt dat straks gewoon over. En ik heb maar 1 kindje wat nog naar het kdv gaat en papa brengt hem altijd al weg. Dus dan ook. Ik zelf probeer op het moment er niet zo mee bezig te zijn omdat ik het erg druk heb op mn werk en druk ben met mn examens voor mn studie. Het denken aan de operatie neemt anders veel tijd in beslag. Ik kijk wel uit naar mn voorlichtingsochtend. Ik ben echt benieuwd. Het is wel jammer dat het allemaal zo traag gaat vind je ook niet.

4. mv3hartendiefjes

ja pff ziek zijn is echt niet goed haha
    maar ja komt ook wel weer goed
    hier ook erg druk maar dan met kinderen en huishouden
    mijn man doet niks dus ik neem het gelijdelijk aan gewoon terug
    ik moet wel
    heb ik overigens altijd gedaan ook na mijn keizersnedes
    het is niet anders kan ook niet
    ach ja komt wel goed ik neem gewoon de tijd..
    ja ze werken geloof ik erg langs elkaar heen bah
    duurt denk wel weer een eeuwigheid voor de screening komt
    heb nog niks gehoord ook niet via de mail pff
    hoe is het daar..
    nog even meid en het is 21 okt..:)

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ja ik kijk erg uit naar 20 oktober. Ik hoop alleen dat er niets tussenkomt op mn man zijn werk, zodat hij meekan. Op dit moment kan het, maar je weet het bij hem nooit. Ach het komt zoals het komt.

6. mv3hartendiefjes

o spannend
    hopelijk gaat het gewoon door :)
    en komt er niks tussen bij je man
    succes in ieder geval;)

7. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Hey Allemaal!

Sorry dat ik al zo lang niet meer gereageerd heb. Maar had het heel druk met werk.

Vandaag de laatste dag modifast:D Ben er zo klaar mee. Heb ze afentoe gewoon laten staan, en maar niks ''gegeten'' omdat ik ze zo vies vind. Maar wel 5,5 kilo afgevallen in 2 weken:D.

Morgen operatie. Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Behalve dat ik de laatste paar avonden in bed lig en me zorgen maak als er iets drastisch fout gaat. Dat mijn zoontje zonder moeder moet opgroeien:(
    Zal toch wel onbewuste spanning zijn denk ik, aangezien er in E'hoven pas 1 iemand is overleden.

Alles zal vast goedkomen, positive thinking;)

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamavanjesse heel veel sterkte met de operatie enneh je niet te druk maken. Je weet niet waar die patient is aan overleden, misschien mankeerde ze wel iets wat een hoger risico met zich mee heeft gebracht. Jij weet precies hoe het met jouw gezondheid is en wat de chirurg aan jouw verteld heeft wat jouw risico's zijn. Als de chirurg niet over de operatie twijfelt hoef jij het ook niet te doen. Gewoon vertrouwen hebben dat het goed gaat. Ik zal voor je duimen. wanneer mag je aan je nieuwe leven beginnen. (ben het even kwijt)

9. mv3hartendiefjes

mamavanjesse: succes meid en alles komt goed
    ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren:)

nou ik krijg vrijdag mijn screening pff ben echt onwijs zenuwachtig nu
    dan is het er echt op of er onder pff
    hoop gewoon echt dat ik door kom
    ik moet mijn dagboekje mee nemen en heb ook een verhaal gemaakt van mijn leven en overgewicht
    nou dan is het nog eens 4 tot 5 weken wachten en dan hoor je of je door bent of niet en of je op de operatie lijst komt pff
    nou ik hoop het echt zo pff:)

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Veel succes Mamavanjesse!!
    Ook mamamanuela succes vrijdag :)

11. mv3hartendiefjes

dank je wel meid;)

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Heel veel succes vandaag! was al benieuwd hoe het met je gegaan was en wanneer je precies de operatie had!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Spannend! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent (ben ik ook en ik moet nog een week wachten)
    Succes en laat je vrijdag weten hoe het gegaan is?

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    oeioei wat een spannende tijden voor iedereen zeg. Laten jullie het wel allemaal weten hoe het met jullie gegaan is. Ik hoef volgende week donderdag pas naar mijn voorlichting. Ik ben daar erg benieuwd naar.

15. mv3hartendiefjes

Marjolinos: natuurlijk laat ik het je vrijdag weten hoe het is gegaan
    vind het wel onwijs spannend:)
    dan moet ik nog 4 tot 5 weken wachten tot uitslag pfff vind het zo eng allemaal
    Saz7: voor jou ook nog even en dan zal je je 1e stap hebben gezet en dan volgt de rest
    ik laat gelijk weten hoe het is gegaan:)

nou meiden go girls we kunnen het:D

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mamamanuela natuurlijk kunnen we het. Wij zijn supermama's die nu eindelijk ook eens aan zichzelf denken en die straks nog grotere supermama's zijn omdat ze weer alles met hun kindjes kunnen doen. grijns.
    vandeweek zei een kindje van een jaar of drie dat ik een dikke mama was, en toen zei mijn zoontje heel hard en boos tegen dat meisje dat zijn mama niet dik is maar lekker zacht. smelt toch wel lief, maar weer een bevestiging dat ik deze stap echt moet zetten. Ik ben al begonnen om 1x in de week banen te gaan zwemmen. en 1x te gaan nordic walken. Meer gaat op dit moment niet omdat ik vlak voor mn examens zit. Hoe beter mn conditie is hoe minder complicaties en herstel ik sneller van de operatie, denk ik maar.
    Werken jullie al een beetje naar de operatie toe, kwa conditie of geestelijke voorbereiding.

17. mv3hartendiefjes

sporten kan ik niet meer wegens alle pijn die het met zich mee brengt op het moment
    ik hoop ook zo dat mijn operatie zal goed gekeurd worden pff
    ja we doen het hi hi vind het wel onwijs spanennd
    ja mijn zoon kan ook echt boos reageren als ze het zeggen hoor
    vorige keer heeft hij met en jongentje gevochten die zei jou mama is wel een hele dikke mama pff
    mijn zoon werd zo kwaad

o ja dit met ik trouwens hihi
    Bekijk bijlage 189884

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    wat een leuk stel zijn jullie. Ik heb helaas op deze laptop geen foto van mezelf staan anders had ik er ook wel een gezet. Ach wie weet zetten we over een paar maanden voor en na foto erop. Ik zal vrijdag voor je duimen dat je goedgekeurd wordt voor de screening.
    Trouwens dat zwembad waar ik maandag aan het banenzwemmen was, waren gelukkig meer mensen met mijn postuur aan het zwemmen. En dit is gelukkig het minst pijnlijke. Ik heb namelijk al 2 jaar pijn aan mn voeten, maar ja eigenwijs als ik ben, blijf ik toch nog steeds wandelen. Ik vind het zo fijn om te doen, alleen niet zo lang meer helaas.

19. mv3hartendiefjes

ja wandelen blijf ik ook zeker doen
    dat vind ik heerlijk
    zo lekker met de kinderen heerlijk gewoon
    dank je wel meid voor je lieve compliment en voor je duimen
    helaas krijg je pas over 4 a 5 weken te horen of het door gaat of niet pff dus duurt wel even
    maar ben je door dan word je binnen 6 weken geopereerd dus erg spannend allemaal pff
    hoop het zo
    wil zo graag:)
    succes wijffie voor de 20ste:)

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dat gaat snel, als alles mee zit ben je dus over 10 weken geopereerd?
    ik krijg woensdag wel meteen te horen of ik goedkeuring krijg en dan duurt het nog 6 mnd

ik sport nog niet maar wil dat wel gaan doen, maar denk dat ik daarmee wacht tot ik geopereerd ben. ga van te voren wel vast zwemmen (als ik de tijd kan vinden....)

Deel Deze Pagina