Irritantste lid van hier.

Discussion in 'De lounge' started by MHMW, Oct 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nadat er een topic is geweest over het tofste lid van hier, is er ook gesproken over het irritantste lid van hier. Volgens jullie, zou dit met respect naar elkaar, gewoon kenbaar gemaakt kunnen worden. Nou ben ik weleens benieuwd of dit dus ook is. Ik open dit topic niet om iemand te kwetsen, te beledigen of pijn te doen. Laten we het netjes houden en voorkomen dat hier een slotje op komt. Dames het woord is aan jullie!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben benieuwd hoe snel het slotje erop zit...de tijd gaat nu in ;)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vind het wel een gevaarlijk onderwerp. Ik heb eigenlijk niemand waar ik me in het bijzonder aan erger.

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    haha:D
    wedje..??

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ TS: jij opent dit topic, dus zeg het maar ;).

Ik gok trouwens dat het topic in elk geval binnen een half uur gesloten is.....

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Noem het een soort van bewijsdrang. Sommige dames waren ervan overtuigd dat zoiets gewoon moest kunnen, vandaar dit topic. Mijn interesse werd er namelijk behoorlijk door gewekt!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel snel.
    We vinden dit soort topics gewoon niet handig.
    Het veroorzaakt onrust, dat sowieso.
    Ik doe hem dus inderdaad dicht.
    Elmo

Aanvulling (voorkomt misschien pb's of speurwerk):
    1.5 Berichten mogen geen aanstootgevende, kwetsende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten. Berichten met dergelijke inhoud zullen zonder opgaaf van reden verwijderd of aangepast worden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Berichten mogen ook geen onrust veroorzaken in welke vorm dan ook. Berichten die voor onrust zorgen zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Het bewust plaatsen van berichten die zorgen voor onrust of herhaaldelijk plaatsen van berichten die voor onrust zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Ook het reageren in een topic waarvan de kans aanwezig is dat het voor onrust zal zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban.

Share This Page