5weken zwanger en pijnlijke buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby30, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby30

baby30 Lid

23 dec 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal mij kort even voorstellen. We zijn al bijna 3 jaar bezig. En lopen nu 1,5 jaar bij het ziekenhuis. We hebben nu 12 pogingen gehad met hormonen spuiten. Mijn rechtereileider is verstopt, dus zou nu op de wachtlijst voor een operatie aan die eileider die gaan ze er dan uithalen. Maar nu heb vanaf afgelopen donderdag erg last van mijn buik. Dus we hebben vrijdag een test gedaan die was positief zwanger. Maar nu is mijn vraag heb erg last van mijn buik hij is hard en erg opgezet net of ik al verder ben dan 5 weken. En net of ik spierpijn heb als ik mij uitrek en bewegingen die ik doe doet alles mij zeer vanaf mijn borsten. Is dit heel gewoon. Mijn onderbuik is ook wel wat gevoelig maar mijn bovenbuik overheerst. Ik bel morgen wel het ziekenhuis om te horen wat zij er van vinden en misschien een bloedtest kunnen doen. Ben benieuwt of meer mensen hier last van hebben, want wij maken ons wel zorgen erover of dit wel goed is.

Baby30

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd!

Die last van je buik kan, en dan vnl omdat je ingewanden (darmen) aan het verschuiven zijn. Hierdoor kun je last van je buik krijgen en een heel flinke buik al. Daardoor lijkt het of je langer zwanger bent. Die buik trekt over een aantal weken weer weg.

Geniet ervan! :)

3. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij waren mijn eerste symptomen: pijn in mijn buik, pijn in mijn borsten. En dat was al voordat ik positief testte na mijn NOD. Dus het kan zeker! Bij mij waren het idd ook mijn ingewanden die aan het verschuiven waren. Ik heb met 10 weken al zwangerschapsbroeken gekocht omdat mijn buik zo opgezet was dat alle normale broeken pijn deden. Ik leek veel verder zwanger dan ik was, later trok dit weg.

4. baby30

baby30 Lid

23 dec 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ik weer. Heb een bloedtest gedaan en mijn hcg gemeten die was 630. Dus we zijn wel zwanger was het positieve telefoontje van het ziekenhuis:). De pijn in mijn buik hoort erbij zeiden ze en maandag heb ik de eerste echo. Dan zijn we ongeveer 5 weken zwanger.

Deel Deze Pagina