Wanneer gaan je borsten melk produceren of had dat al moeten gebeuren? Bij mij is nog alles hetzelfde als voor de zwangerschap ( met de borsten dan) ze zijn alleen wat anders van kleur nu. nou ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven B.v.d. Denance
Bij mij ook zo'n twee weken nu, maar ik ben al 25 weken zwanger. Ze zijn bij mij ook nog niet echt veel gegroeid (hooguit een halve cup).
Ik ben inmiddels al 2 cupmaten gegroeid, maar hier nog niets van melk oid te zien hoor. Ben al bijna 37 weken. (gelukkig maar hihi)
Hier ook van een kleine b naar een volle c, maar (gelukkig nog) geen gelek of iets dergelijks. Wel erg charmante donkere aderen, maar goed.
als het goed is ga je pas echt melk produceren als de baby er is, daar is het lichaam wel voor gemaakt, wat je borsten nu doen is wel eeen soort voorbereiding.Lijktme niet prettig om al voor die tijd last van lekker te hebben. Zelf nog nooit gehad en ik ken ook niemand die dat had, wel als de baby er eenmaal is. natte bedden in overvloed!
Hier al 1 cupmaat gegroeid ( en ik had al een maatje c ) lol Sinds 3 weken "lek" ik ook uit mijn borsten, wat bij mijn eerste zwangerschap pas gebeurde rond de 30 weken geloof ik
wel 2 maten gegroeid maar geen lekkage hier. Ben nu dus bijna 31 wk, hoop dat ik ook niet meer voortijdig ga lekken