Misschien stom hoor, maar als ik zit kan ik dus me buik een beetje optillen. Ik ben bang dat ik hierdoor een hangbuik krijg! Haha.... Als ik sta is het gewoon strak zeg maar. Ik heb gister van die zwangerschapsstrings bij de Hema gekocht ( kreeg er stokken bij! Haha ) maar die vind ik niet echt fijn zitten.... Iemand tips?
Nee die krengen heb ik geprobeerd bij de prenatal, wat een naar ding! Of bedoel je gewoon zo'n leuk ding voor over je kleren heen?
die je over je kleding heen doet . Vriendin van mij had dat ook , je hebt ze in allerlei kleuren. Ze lijken leuk en bieden ook wat ondersteuning aan de buik.
Ik vond die zwangerschapsstrings van week 30 tot week 34 lekker zitten en sinds dien is de buik te groot, dus terug naar de normale "kleine" stringetjes
de zwangerschapsstrings en slips van Noppies zitten lekker strak en geven hierdoor heel veel ondersteuning.... Zijn wel prijzig (15 eur p/st) maar dan heb je ook wat. Je kunt ze bij de prenatal kopen.
Ja ik draag ze al vanaf bijna het begin en ze beginnen nu wel echt strak te zitten maar ze geven echt steun aan mn hangbuikje! hihi!