maagzuur bij prille zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door giebel, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ik weet dat ik ''gewoon'' moet wachten tot ik kan testen, en dat duurt nog minimaal een week (wil eigenlijk wachten tot over 1,5 week)... Maar wachten is moeilijk he?

Nou heb ik rond de 11e ws mijn eisprong gehad, en rond die tijd ook gevreeen met mijn man... 6 dagen later had ik steken in mijn zij, heb ik normaal nooit... Ik heb ook al een paar dagen ineens vaak last van brandend maagzuur... Voor ik de eerste keer zwanger werd had ik dat nog nooit gehad, toen kreeg ik het wel verderop in de zwangerschap. Sindsdien nooit meer gehad, en nu ineens een paar dagen steeds...
    Nu heb ik gelezen dat dat kan ivm hormonen die aangemaakt worden... Ik hoop het zo en vind anderhalve week wachten zóóó lang. Ik hoop het mede een beetje extra omdat goede vrienden van ons ook hun 2e kindje verwachten en het mij zo leuk zou lijken als onze 2e kindjes ook niet veel van elkaar schelen (gaan heel veel met elkaar om).

Wat is jullie ervaring met maagzuur nog voordat je een test kon doen?

2. ladytutje

ladytutje Lid

17 sep 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het bij de eerste zwangerschap ook , vanaf begin gelijk heel misselijk en veel veel maagzuur .. helaas heeft de 2ling het niet gehaald, maar dat kwam niet door de maagzuur. nu denk ik weer zwanger te zijn ( moet nog testen ) maar heb weer veel maagzuur en ook de misselijkheid.. dus het kan wel voorkomen indd in mijn ervaring dan .

3. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ladytutje, bedankt voor je reactie, biedt hoop! Wat erg dat je tweeling het niet gered heeft! Maar je hebt wel een tweeling op je banner foto?

Verder geen mensen met ervaring hiermee?

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Ik had na de ovulatie 's avonds een soort van zurig gevoel in mijn keel. Niet dat oprispende gevoel. Ik dacht ook echt dat het een goed teken was, maar helaas. Ik werd ongesteld. Dit zegt natuurlijk niks over jou.

Spannend!

Deel Deze Pagina