Goed, het is 1 dag mooi weer en ik stel maar gelijk deze vraag. Het komt immers nu in me op haha Wat is de beste zonnebandcreme en waar kan ik het halen? Ik heb normaal factor 30 of hoger omdat ik snel rood wordt. Nu gaan wij van het zomer op vakantie naar Tunesie en wil ik me goed beschermen tegen de zon. Ik ga zowiezo voornamelijk in de schaduw maar goed ook daar kan je verbranden. Overigens heb ik soms een beetje last van zonne allergie, is hier ook nog iets voor te krijgen wat je mag gebruiken tijdens je zwangerschap? Alvast bedankt!!
Factor 30 is opzich prima maar je moet wel regelmatig blijven insmeren! En inderdaad probeer zoveel mogelijk uit de zon te blijven dat is toch gewoon het beste Let vooral op met je gezicht want je kan een zwangerschapsmasker krijgen.
Ik zou je deze aanraden Zonnebrand vermijden is mogelijk! Gebruikerservaring, op de website van La Roche-Posay. Ikzelf heb de dagcreme in t begin veel gebruikt omdat ikveel last van pukkeltjes kreeg door de hormonen. Maar gezien de huidige zon en mogelijkheden op zwangerschaps masker gebruik ik nu de sunblock 50 voor mijn gezicht. Succes
Dank je wel!! Is dat ook ergens bij een winkel te verkrijgen? Of moet dat via internet besteld worden?
Gebruik ook een zonnehoedje om je gezicht zoveel mogelijk uit de zon te houden. Verder helpt voor zonneallergie " Contralum Ultra". Vraag het even bij je huisarts. Dit is speciaal spul tegen allergie met ook een factor erin. Zou wel extra bijsmeren want de factor is niet zo hoog. Maar dit hielp mij altijd goed bij zonneallergie. Fijne vakantie
Eucerin heeft ook een speciale zonnebrand bij allergie, het is wel factor 25 dus je moet het regelmatig aanbrengen. Ik zelf gebruik altijd Vision voor mijzelf en zoontje, fijn spul, wat snel intrekt.
Word bij mediq apotheek verkocht ik koop t zelf online, soms iets goedkoper. Sommige huidtherpiepraktijken verkopen t ook, maar goed als je daar verder nooit komt, kan je t net zo goed bij apotheek of online kooen. Succes ! Ik vind t super spul !
Het merk zonnebrandcreme maakt denk ik niet uit wanneer je zwanger bent toch? Als je maar goed smeert! Hebben nog meer mensen ervaringen met verschillende merken zonnebrandcreme?
Hier Ultrasun voor m'n dochter, smeer ik zelf ook. Maar lijk nu ook wat last te hebben van zonneallergie.
Ik heb ook zonneallergie. Vroeger gebruikte ik Piz Buin. Die had een variant tegen zonneallergie. De laatste jaren gewoon zonnebrandcreme van minimaal factor 12 Volgens mij helpen allergiemedicijnen (anti-histamine) ook tegen zonneallergie. Bij mij wel in ieder geval.
Tegen mij hadden ze gezegd dan die sun block niet meer bestond eaar hal je die want heb altijd huidproblemen dus meer kans op zo n masker
Ik heb factor 50 van kruidvat merk. Werkt perfect!! Ik heb die gekocht voor onze vakantie een aantal maanden geleden naar Australië omdat de ozon daar zo dun is. Werkte echt super!!! Een dag wel vergeten op te doen en toen gelijk verbrand, dus weet dat het wel smeren goed werkt. Ik smeerde maar een of twee keer per dag en dat is voldoende gebleken (nog geen zwangerschapsmasjer 😊
ik gebruik ambre solaire ook factor 20 of 30... deze help bij mij wel goed hoef maar 3 keer in te smeren en verbrand niet... bij de andere moet ej om het uur smeren en dan verbrand je nog....
Biodermal factor 50+ speciaal voor het gezicht! Is ook echt tegen zwangerschapsmasker! Ik ben er fan van!
Vision zonnebrandcreme! (Vision Sun zonbescherming) Ik verbrand ook erg snel en heb het vooral nodig voor m'n gezicht, anders krijg ik blaren en korsten. Deze zonnebrandcreme is mij ook aangeraden en ik vind deze echt superfijn!
Ik gebruik Biodermal voor de gevoelige huid zowel voor lichaam als gezicht. Niet verbrand op mijn vakantie. Ideaal spul!