Hallo allemaal Ik ben nu 12+1 weken. Nu sinds vanmiddag weer menstruatie pijn. Echt zeurende licht krampende pijn thv mijn schaambeen en er omheen. Is dit ook op deze termijn herkenbaar?
Dat is de groeipijn van je baarmoeder. Heb het zelf op verschillende termijnen gehad ook rondom de 20 weken nog.
Ja wel herkenbaar hoor, Ik denk dat het de groei van je baarmoeder is plus de verweking van je lichaam, om alvast ruimte te maken voor de bevalling straks, Je kunt het later in je zwangerschap ook nog wel weer krijgen hoor! Hoort er allemaal bij, en als je je er erg zorgen over maakt kun je natuurlijk gewoon je verloskundige vragen, Liefs taart.
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb gister de vk gebeld in verband met krampen maar dit waren mijn darmen Dit voelt weer anders...ik kan niet echt genieten zo Hoe voelde de pijn bij jullie ?
Misschien kun je proberen veel naar je mooie echofoto's te kijken en jezelf te vertellen dat het allemaal goed komt, en veel afleiding zoeken om niet de hele dag op je lichaam te letten Komt heus goed allemaal! Maar de kwaaltjes en pijntjes veranderen continu in die 40 weken, elke dag is er weer iets anders als daarvoor... En per persoon of zwangerschap heel anders... En in het overgrote gedeelte van de gevallen zegt het compleet helemaal niks
Niet doen dat piekeren... Makkelijk gezegd, weet ik wel. Weet zelf de uitknop ook lang niet altijd te vinden. De kans dat het nu nog misgaat is echt maar heel erg klein. Laat niet je hele zwangerschap verpesten terwijl de kans veeeeeeel groter is dat alles goedkomt Ga maar liever beginnen met piekeren hoe je de babykamer in wil richten en welke kinderwagen je zou willen, das veel leuker en positiever