Hallo iedereen, Het ging weer even goed, maar nu lig ik weer eens wakker door die vervelende maagzuur!! Aangezien ik een angststoornis heb gehad icm hypochondrie (= ziektevrees), voel ik me gelijk angstig als ik ergens van wakker schrik. Vaak alsik op m'n rug lig voel ik vlagen met benauwdheid opkomen, dit komt dan op en zakt weer af, wellicht dat dit ook te maken kan hebben met Brandend maagzuur? Heb nu toch maar even een rennie genomen, hoop dat t ergste dan weg is aangezien mn wekker weer gaat om half 7. Herkennen jullie het dat je je gespannen voelt omdat je weet dat spanning niet goed is voor je baby, en dat je daardoor nog meer spanning voelt. Graag wil ik weten hoe jullie hier over denken.
Hoihoi, Als ik op mijn rug lig sinds 20 weken dan krijg ik het ook benauwd omdat de baby dan ergens op drukt Ik lig dan ook niet meer op mijn rug Weet niet of het ook icm met maagzuur is denk dat dat los van mekaar staat.Maar het klinkt niet raar hoor ik herken het wel Liefs Angela
Benauwdheid en maagzuur hoort helaas bij de zwangerschap. Tegen maagzuur zijn er wel middelen. Ik zelf gebruik antagel, werkt goed.(verkrijgbaar bij apotheeek) Maar je kunt ook altijd even naar de huisarts gaan om te vragen wat je het beste kunt gebruiken. Het is namelijk niet fijn als je last krijgt van spanningen. Ook kun je dit soort problemen ook bespreken met je verloskundige die hebben vaak ook genoeg tips of kunnen je gerust stellen. sterkte en blijf er vooral niet te lang mee lopen maar vraag advies!
Hoi, Ik had erg last van pijn aan me slokdarm als ik plat lag, dit branndde dan ook en had ook wel is het idee daar kortademig van te worden. nu gebruik ik gravsicon dit werkt super! en dan het drankje ervan. sterkte!