Goedendag allemaal, K heb een onregelmatige cylclus dus ik had zondag een test gedaan (geen ochtendurine) en die had een heel licht streepje nu heb ik gister ook een test gedaan (ook geen ochtendurine) en die had helemaal niets (beide testen zijn van DA 2 voor iets van 12 euro) ik ben nog niet ongi ( nu duurt mijn cyclus al 35 dagen ) wel heb ik maagzuur meer dan dat ik van tevoren had, en moet ik naar mijn idee veel plassen, ik kan het ook niet meer inhouden wat ik normaal wel kon. Mijn vraag is dus kan ik hieruit opmerken dat ik zwanger ben of moet ik toch echt de test afwachten die ik donderdagochtend ga doen (met een test van kruidvat 2 voor 5eu) en als die negatief is en ik word nog niet ongi wat dan? Groetjes A.
In principe is een streepje een streepje. Elke test verschilt. Misschien toch een x ochtend urine en anders een cb met indicator halen dan weet je het zeker. Succes! Het is het blijft een onzekere periode
Sluit me bij Goofie aan: het is spannend, maar ik zou nog een paar dagen wachten en een test halen met digitaal scherm waarop staat: zwanger of niet zwanger. Dat vond ik zelf veel duidelijker! Heel veel succes en hopelijk is het goed nieuws!
K kon het toch niet laten heb net weer een test gedaan van kruidvat dit keer positief met duidelijk streepje volgende week nog 1 keer zo een test doen en dan digitale test denk ik maar denk wel dat het positief is.
ja ik was meteen heel simpel erin geen gezeik met 4 goedkope streepjes rottests das duurder dan gewoon 1 keer een goede duidelijke digitale ik heb dus clearblue digital gehaald, je bent voor 1 test ff iets meer kwijt maar dan heb je ook meteen duidelijkheid die stomme streepjestroep vind ik te onduidelijk
Denk dat verder testen weinig zin heeft hoor. Je bent zwanger! (mss wel de digitale cb met indicator, geeft mss duidelijkheid ivm je onregelmatige cyclus). Gefeliciteerd!!