Ik eet me er te barsten in.. Moet er steeds aan denken.. Meer meiden die hier last van hebben? Kruidnoten met witte chocolade..jammie
Jaaaaa (helaas), want ik ben al 10 kilo aangekomen en dat had ik de 1e keer niet... vooral Malthesers, hmmmmmm!
hahaha, heb net een zak choco-kruidnoten open gemaakt! En ik vis altijd de witte eruit, de rest gaat naar vriendlief en dan op naar de volgende zak 8)
Hier ook iemand met een kop thee én een schaaltje chocoladepepernoten naast de laptop \/ Zoooooooooo lekker 8)
oh schei uit... ga zo lekker eten... maar als ik dit zo hoor heb ik straks meer zin in chocolade pepernoten........
Ik krijg spontaan zin in chocola! Vooral melk chocola.... Gelukkig hebik hier nog een voorraad liggen. Aanvalluuhhh
Helaas moet ik me hier ook aanmelden! Kan me enigszins beheersen, maar sinds die chocolade kruidnootjes weer in de winkel liggen kan ik daar ook niet meer vanaf blijven.. Ach...
dit is een heel fout topic zeg. Ik vermoed dat mijn kilo's voor de helft uit chocola bestaan, kan het echt niet meer weerstaan...
Ik heb het ook! Sinds een week of 2 want daarvoor had ik het eigenlijk niet en alleen maar zin in zout en vette hap. Maar sinds kort is de chocolademanie weer toegeslagen.. Ik heb afgelopen week in 1x chocopops, nesquik poeder voor chocomelk, hagelslag en een zak minimarsjes gekocht..
:-& nee ik heb het niet...haha voor dat ik zwanger werd was ik dol op chocolade etc. een zak m&m's overleefde het niet lang bij ons En nu? Nu ligt er al een tijd een zak m&m's maareh mij niet gezien
Magnums mmmmm hagelslag op brood en noem maar op! Ook pudding en koekjes trouwens gaat er ook goed in!
Afgezien van het feit dat je er niet slanker van word, word je huid er ook niet mooier van! Elke keer als ik chocolade eet kan ik dat binnen twee dagen in mijn gezicht zien! Maar ja...idd die witte chocolade kruidnoten...en van die cote o dor puur met praline...jammie jammie Tis in de ochtend en ik ben blij dat ik niets in huis heb anders ging het eraan...
hier kan ik me volledig bij aansluiten, ik heb ook een echte chocolade-tik. Bueno,mars van dikke witte repen chocola, noem maar op. Ik probeer het wel met mate te doen want anders groei ik te veel, bij mijn vorige zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen en dan gebeurt me niet weer! ben nu nog maar 2 kilo aangekomen en dat vind ik nog netjes..
Ik ben zelf erg verslaafd aan chocola. Nu ik hoorde dat ik zwanger was ben ik ermee gestopt. In het begin had ik er niet eens zin in. Nu wel. Maar ik doe het toch maar niet. Wil niet dat ik te veel kilo's aankom. Eet ipv chocola een stuk fruit of brood. Vind dit al erg knap van mijzelf. Ben benieuwd hoe lang ik dit vol houd.