Ik snap het niet meer....!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dreamygirl, Sep 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Beste verloskundigen,

Ik begrijp het niet meer...heb afgelopen weekend, vermoedelijk zaterdag op zondag mijn eisprong gehad. Veel last van mijn onderbuik, steekjes rondom linker eierstok, opgeblazen gevoel en slijmerige doorzichtige afscheiding waar ik de zogenaamde draadjes van kon trekken.
    Wij tempen nog niet en gebruiken ook nog geen ovutesten.

Wij hebben donderdag en vrijdag (eigenlijk zaterdagochtend 01.00) sex gehad! Andere dagen lukte niet ivm werk.

Na mijn ei-sprong kreeg ik witte afscheiding, bleef de zeurende pijn aanhouden over de gehele onderbuik, nu weer wat steekjes op links, steekjes richting lies en soms naar rug, en gisteren in ene wat waterige gelige/doorzichtige slijmerige afscheiding, daarnaast zijn mijn borsten erg vol en heb ik zeer gevoelige tepels!
    Wat kan dit betekenen? Wordt er zo onzeker van, heb ik later mijn ei gehad (maar dacht dat volle borsten op de onvruchtbare periode wezen), zijn dit tekenen van een innesteling (zou officieel vandaag zijn) of wellicht al symptomen van een zwangerschap???

Sorry voor mijn lange bericht, hopelijk kan u mijn vragen beantwoorden!

Liefs,
    Dreamygirl

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Inmiddels zijn de steken vandaag alleen maar pijnlijker geworden, heb een ovu-test gedaan maar die was negatief...kortom mijn ei heb ik toch echt afgelopen weekend gehad...

Wacht geduldig op een antwoord...

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi dreamgirl,

Dit kan inderdaad een teken van een innesteling zijn.
    Het blijft ontzettend spannend! maar nog heel even afwachten en dan kan je testen!

Imke

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Hi Immie,

Bedankt voor je reactie!!

Weet je wat ik nu ook voel, sorry voor de details, maar mijn binnenste schaamlippen zijn iet wat gezwollen en heel zacht, en constant een natte waterige schede uitgang en tevens die doorzichtige afscheiding. Mijn borsten zijn nog steeds vol, vooral de zijkanten vullen aardig op nu, tepels nog steeds gevoelig en vanavond zag ik zelfs dikke blauwe aderen naar mijn tepels lopen....

Zijn dat ook tekenen? Kan je dingen gaan zien en voelen die er niet zijn omdat je het graag zou willen?

Gr. Dreamygirl

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dreamygirl,

je kunt deze tekenen ook krijgen door de hormonen die tijdens je cyclus hoger en lager worden. Dus het is niet vreemd, ook als je niet zwanger bent. Maar als je heel graag wil dan ga je inderdaad meer op deze tekenen letten en lijkt er meer te gebeuren dan in een andere cyclus. Je zult echt nog even moeten afwachten.

Groetjes Brigitte

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Bedankt Brigitte!
    Ja idd afwachten nu en proberen met beide benen op de grond te blijven staan..het is ook pas ronde 1. Maar goed, als je iets graag wilt....

Groetjes,
    Natascha

Share This Page