hallo meiden Ik had gisteren na het klussen een paar sliertjes bloed verloren. Nu heb ik sterk het gevoel dat het deze maand raak is. Ook omdat november 2x gependeld is. Ik moet dinsdag ongesteld worden nu heb ik gehoord als je zwanger bent dat je baarmoeder beter door bloed is. Ik heb na vannacht geen bloed meer gehad. Ik heb deze maand ook veel meer afscheiding gehad dan normaal. Ik vind het zo spannend . Wie weet raad? xxx aksiram
Spannend meid! Mocht het raak zijn, dan loop je geen extra risico met seks hoor! Een beetje bloed kan altijd (adertje gesprongen bij het seksen of innestelbloed). Ik duim voor je!
N a hoeveel dagen kan je een innestelings bloeding hebben. Ik wist deze maand ook niet precies wanneer mijn eisprong was, want normaal duurt mijn cyclus 28 dagen, maar vorige maand was die 32 dagen, het kan niet aan het stoppen met de pil liggen want ik ben al 1 jaar gestopt. xxx aksiram
Hoi Aksiram, Ik heb net gelezen dat je 5 à 6 dagen na de eisprong een innestelbloeding kunt hebben. Succes! Liefs Knollie