Hallo, heb sinds vanmorgen gele ontlasting (sorry voor het vieze onderwerp)... heb niets gegeten wat dit kan veroorzaken! Snap er niets van Waar kan het mee te maken hebben toch niet met ontpillen lijkt mij liefs
even aankijken misschien een infectie in de darm? ik zou nog even wachten of je moet nog meer klachten krijgen en dan de huisarts bellen mag altijd he als je het niet vertrouwd succes
tja ik heb wel... Moe zijn de hele dag Met vlagen misselijk Zinnen verdraaien verstrooid zijn pijnlijke steekjes ver onderin de buik Hmmm geloof dat dat het wel was
ja je weet het maar nooit heb je koorts? anders zou ik toch echt de dokter bellen kijk even of het morgen nog zo is en je voelt je nog zo ik hoop dat het niks is en zo weer over is voor je!
Nou nee want ik realiseer me HEEEEL HEEEL goed dat het ook ontpilling verschijnselen kunnen zijn En al zou iemand zeggen dat het zwangerschapsverschijnselen zijn dan weet je het nog pas als je een positiefe test in handen hebt!
gele ontlasting van het stoppen met de pil? Die logica begrijp ik helemaal niet: Je STOPT met het gebruik van chemisch gemaakte hormonen die invloed hebben op je geslachtsorganen, en dan reageert je spijsvertering daarop door de kleur van je ontlasting te veranderen? Zeer onwaarschijnlijk. Als je poep echt geel is zou ik naar de dokter gaan, want wie weet mankeer je iets aan je gal of zo. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontlasting ... C_zwart.29 Succes, marisca
Ik zou het even aankijken, ik heb nog nooit gehoord dat het bij een zwangerschap hoorde. Ik poep ook wel eens andere kleuren. Als het blijft of je voelt je ziek zou ik even naar de huisarts gaan.
Zou een goeie zijn, zwangerschapstesten en drollen foto's...mag ik dan voor de eerste kiezen?...hahaha...
Natas, ik durf hier niks raars meer over te zeggen...bananen met schil gegeten enzo...ik doe het niet! Je ontlasting is vast gewoon van slag door iets....mijn zoontje poept ook wel een rare kleuren...of met sliertjes erin....of bruun'n boon'n....of tweekleurig...heel byzonder.... Maar als het aanhoudt wel ff naar de dokter!
HAHA. Voor de dames die nog niet zwanger zijn. Ga eens stevig aan de bleu curacou en kijk dan de volgende dag eens achterom