voelt zo bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden

Heb sinds vanmorgen een erg zwaar, drukkend gevoel in mn liezen, tussen mn benen zeg maar. Ook de zijkanten van mn buik doen zeer. Is dat banden pijn? Heb het gevoel of ik wel 40 kilo lood onder me heb hangen, zo zwaar gevoel

Heb gister ook heel iets bloed gehad bij afscheiding, eerste 13 weken ook steeds gehad, en nu gister weer. Kan dit met elkaar in verband staan, dat dit door de groei van de baarmoeder komt? Wil het morgen sowieso de v k vragen, maar hoop op wat herkenning.

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Niemand?

3. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Dat kan inderdaad wel bandenpijn zijn. Volgens mij is er niet echt iets aan te doen, behalve rustig aan doen. Moet over een tijdje wel weer overgaan, tenminste bij mijn eerste was dat wel zo. Nu bij de tweede heb ik er niet echt last van. Alleen hoort bloedverlies er niet bij voor zover ik weet. En bel anders (morgen) even je vk, al is het alleen voor de geruststelling..

4. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij voelt het echt als een scheurende en trekkende pijn boven mn schaamheuvel en zijkanten van mn buik... Doet echt vreselijk zeer. Maar groei ook enorm hard

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hoi ook ik heb sinds 3 dagen echt helse pijn... Smorgens bij wakker worden is het weg maar bij een stukje lopen begind het weer en einde van de dag niet te harden. Bij mn liezen en echt in mn zij beide kanten. Hoelang kan zoiets aanhouden? Ik heb me scheel laten testen op blaasontsteking de afgelopen 25 weken en bog nooit gehad dus denk nu ook niet het geval.

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb de laatste drie dagen ook een buik als lood en heb dan last van de zijkanten, dan de liezen, dan het schaambot en soms lijkt t op ongesteldheidspijn.
    Ik weet ook niet zo goed wat t is maar mn rug doet er nu ook pijn bij (veel gelopen) dus ik hoop vanfenpijn en niks "ernstigs".

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Inderdaad. Je gaat je gelijk zo zorgen maken he...

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Het is gewoon zo onwennig allemaal.
    Je weet gewoon niet precies hoe alles aanvoelt. Mensen die zwanger zijn geweest zeggen t je wel hoe zij t ervaarde maar nog is t raar.
    En iedereen ervaart "pijntjes" ook anders.
    De een zegt "je stelt je aan" en de ander zegt van "kijk maar uit want dat had ik ook en kon 2 weken later niks meer" (bijvoorbeeld)

9. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Inderdaad. Ik denk altijd gelijk het ergste:D maja kijk het wel ff aan

Deel Deze Pagina