hihhiih Nee is een prijs vraagje/slagzin maken voor play dooh... Win nooit eens wat en kan ook zo goed bedenken...hihih staat wat play dooh prijzen tegenover, leek me wel leuk voor me mannentjes....
ik kyk naar myn kinderen.....en denk, meer geluk heeft een mens toch niet nodig? Uberzoet, maar best goed bedacht toch
Ik kijk naar mijn kind en laat een dikke wind.. neej niet leukl Ik kijk naar mijn kind en voel me gemind Ik kijk naar mijn kind en zie hem als mij vrind Ik kijk naar mijn kinderen en zie dat ik moet minderen (met bv snoepjes) Ik kijk naar mijn kinderen en zie wat ik met hinderen, maar da's geen probleem hoor, zeiden alle vrouwen in koor Neej, sorry, geen inspiratie! Succes ermee
hmm brussie met dat minderen kan je toch wel wat: Ik kijk naar mijn kinderen, en zie dat ik moet minderen Want ik heb er al vijf, en dat is niet goed voor mn lijf!
Ik kijk naar mn kind als ze zo lief zit te spelen.. en zie hoe fantastisch ze playdooh vind.. dan kan ik dit speelgoed iedereen aanbevelen!
ik kijk naar mijn kind en ga door het lint hij draagt een jurkje met tijgerprint ik ben helemaal verblind en aan de grond vastgepind aan de muur hangt een foto van de sint uitgeprint best goed toch, dacht ik zo?
Hoi Lin zoiets had ik zelf ook bedacht....thankssssssssss Vind fie van Patroeschka erg leuk! Mag ik hem gebruiken?
Tuurlijk, misschien weet jij er nog iets anders bij te verzinnen of iets te veranderen hier in.. Succes! Enneh als je nu iets wint wat je al hebt of niet leuk vind, biedt ik me zelf heeeeeeeeeeeel graag aan haha..