vanille vla kan helpen en bij mij hielp pepermunt inderdaad ook of een suikerklontje. ik kon bv heel sapjes niet drinken. en pittig eten veroorzaakte deze kwaal ook heel erg bij mij. suc6 hoor
ik haaaaaaaaaaat maagzuur ik word er gek van ik heb wel die rennie tabletjes maar daar wil ik geen gewoonte van maken het helpt overigens wel rennie en is ook uiterst geschikt voor zwangere vrouwen!
oh oke dan haal ik morgen een zak pepermuntjes en regla, kijken wat beter helpt, en oh ja vla als toetje na het eten, handig!
Ik zeg niet dat pepermunt beter helpt als regla of antagel maar het is wel een goed alternatief. Helpt bij mij en wij raden het zwangeren ook aan
oh nou ik ga gewoon beiden uitproberen, kan nooit kwaad toch, en heb ik gelijk een frisse adem (van de pepermunt dan he haha)
Ik heb de laatste weken van de zwangerschap (toen werd het echt heel erg) rennies gebruikt. En die hielpen super!
Ik had tijdens mijn menopur behandelingen heel erg last van brandend maagzuur. Het hielp bij mij om citroen limonade te drinken.. Vreemde combi zou je zeggen maar het helpt wel.
rechtop zitten tijdens het eten, kleinere porties, heel goed kauwen , en citrusvruchten vermijden drinken van appelazijn blijkt te helpen
nee heb regla nog steeds niet gehaald zucht, kom niet weg hier zonder auto, maar wel pepermuntjes en toen werd het wel minder.