Stom! Aanmeldingsformulier kraamzorg vergeten te versturen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by sill, Jan 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee Dames,

Ik ben zo dom geweest..

Door een paar chaotische maanden, ben ik vergeten mijn aanmeldingsformulier van de kraamzorg op te sturen. Heb deze rond 17 weken ingevuld en klaargelegd. Alleen ondertussen is het tussen de andere papieren geraakt en het komt nu weer te voorschijn. Ben nu 33 weken zwanger. Echt stom van me! :x
    Ik was ervan overtuigd dat ze het ontvangen hadden...

Maar wat moet ik nu? Ik ga morgen zo wie zo persoonlijk langs om het te overhandigen.. Maar kan iemand mij vertellen of het nog goed gaat komen of niet?

Groetjes.
    Sill

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

oe das heel laat.

ik denk niet dat ze je de volle uren kunnen garanderen en dus maar 3 uurtjes per dag. want de rest gaat nu eerst voor.

3. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Gelukkig willen we ook maar 3 uur per dag aan kraamzorg. Het minimale, van in totaal 24 uur..

Ik hoop zo dat het goedkomt, dit gaat een slapeloze nacht worden :(

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb zo eens even gelezen her en der en ik lees ook over wachtlijsten enzo.

ik ga voor je duimen dat het goed komt

5. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    At Home

Oh, waar heb je dat gelezen dan? :$ Heb heel zp doorgespit, maar kon niet écht wat vinden...

xxx

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Ik kan je misschien een beetje gerust stellen. Mijn nicht was het ook 'vergeten' aan te vragen en heeft het pas met ruim 35 weken geregeld. Ze kon niet meer terecht bij het kraamzorgbureau van haar keuze (geen plek), maar na even rondbellen heeft ze nog een ander bureau gevonden dat de zorg wel kon leveren.
    Dus conclusie: no need to panic yet! Bel morgen eerst het kraamzorgbureau dat je hebt gekozen op. Mocht die niet kunnen leveren, dan bel je alle andere bureaus op die in jouw buurt kraamzorg leveren tot je 1 vindt die zorg kan leveren.

7. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Zinaa, dankjewel voor je berichtje!

Dit stelt mij zeker gerust.. Gelukkig hebben we veel kraamzorg aanbieders in de omgeving.. Morgenvroeg gelijk even bellen!

Thanks again! :D

xx

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Sill,

je had je al wel telefonisch aangemeld????

Hier was ik ook de papieren vergeten op te sturen. Kwam daar pas achter toen ze zelf belden voor een intakegesprek rond de 32 weken volgens mij. Toen vertelden ze mij dat ze de intakeformulieren nog niet hadden gehad, oeps! Niks aan het handje hier verder. krijg gewoon volledige kraamzorg.

Ben benieuwd of je al gebeld hebt..... en of je nog een beetje hebt kunnen slapen.

groetjes, Judith

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja het ligt er idd heel erg aan hoe druk ze het hebben. succes

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Wel raar dat ze je zelf niet benaderd hebben... Ik had me telefonisch opgegeven in week 8 ofzo. Ik was de formulieren ook vergeten op te sturen maar daar kwam ik snel genoeg achter, ze hadden me echt tien keer geprobeerd te bellen op een dag :)
    Hoop dat het nog lukt!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Meestal kan dit een probleem vormen als je kraamtijd in de vakantie valt. Vooral de zomervakantie.

Andere tijden moet het waarschijnlijk wel goed komen. Ik zou ze alsnog opsturen en vandaag even naar de kraamzorg bellen om dit mede te delen.

12. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Hee Dames!

Ik heb ze net even gebeld en de situatie uitgelegd! Dus ze zou even voor mij kijken wat ze kon doen, toen ik vertelde dat het maar om 3 uur per dag ging. Zei ze direct dat het allemaal wel goed komt! :D:D
    Het is al 'goedgekeurd' door haar, aangezien het een late aanmelding is!

Heb zojuist de aanmeldingsformulier op de post gedaan!
    Dus kan weer met een gerust hart adem halen.. :)

Liefs,
    Sill

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Fijn dat het goedgekomen is!

Ik was ze ook vergeten te versturen, maar kreeg toen 4 weken later een herinnering. Wel zo fijn aangezien zwangeren nou eenmaal vaker iets vergeten ;)

14. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Herinnering heb ik nooit gekregen, maar wel vaak telefonisch contact.

Dit omdat ik eerst in Eindhoven woonde en nu vlak bij Rotterdam.
    Het was nog niet zeker of mijn vriend de hypotheek rond kon krijgen, dus was het nog even afwachten of ik bij hem kon wonen of hij bij mij in Eindhoven.

- Dus had bij twee verloskundige aangemeld en mijn situatie uitgelegd. ( Augustus, Tel 1. )
    - Uiteindelijk was de hypotheek rond en heb dit gemeld.. ( Oktober, Tel 2.)
    - Toen nog een keer gebeld om te vragen wanneer intake plaats zou vinden..( December, Tel 3. )

Maar hun niks gemeld aan mij en ik er maar vanuit gaan dat de aanmelding rond zou komen tijdens de intake.. ;) Haha! Beetje dom van me..

Share This Page