gevoel geslacht veranderd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door faye24, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden,

Herkenbaar voor iemand?Toen ik net zwanger was,was ik er heilig van overtuigd dat we weer een meid zouden krijgen.(gevoel,kalender,voorspellingen ect...)Zo sterk heel apart.Nu begint dat langzaam te verdwijnen,denk ik meer aan jongens,de babykamer krijgt een andere kleur(in mijn hoofd).Wanneer iemand zegt volgens mij is het weer een meisje.Zeg ik ja,maar ben wel anders zwanger.Net alsof ik anderen en mezelf ervan wil overtuigen dat het een jongen is.Heel apart,volgen jullie het nog?;)Het maakt me echt niet uit wat het is,zolang het gezond is.Maar toch raar dat je gevoel verandert.Misschien zijn het er wel 2;):D

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier in het begin ook helemaal van overtuigd dat het een meisje was en langzamerhand kwam in in de overtuiging dat we een jongen verwachtten. Bleek bij de echo toch een meisje :p

3. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Vanaf het begin ook alleen maar beziggeweest met jongensnamen, ik hoopte voor m'n man dat we een jongen zouden krijgen. Op een dag dacht ik ineens 'hm, volgens mij wordt het toch een meisje'. En dat bleek ook zo te zijn. Daar zijn we nu trouwens allebei hartstikke blij mee. Maar wel grappig dat het zo werkt, misschien toch een vorm van intuitie die meespeelt. Willen jullie het vantevoren weten?

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik was er bij de 2e helemaal van overtuigd dat het een meisje was,

maar toen ik 12 weken zwanger was.... kreeg ik dromen over een jongen, en toen kreeg ik het gevoel van een jongen,

bij de 16 weken echo kreeg ik geslachtsbepaling en bleek het toch een meisje.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Heb de hele tijd zo'n gevoelswisselingen gehad! Tot de geslachtsbepaling :)

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik was tot een week of 37 volledig overtuigd dat het een jongen was. Ineens sloeg het om (van de 1 op de andere dag) en dacht ik, nee het is een meid!
    Uiteindelijk was het toch echt een jongetje :D

Nu heb ik heel sterk een meisjes-gevoel, maar omdat we het niet willen weten, zullen we het pas over een weekje of 10-12 weten!

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    vanaf het moment dat er 2 streepjes op de test stonden wist ik het, dit is een jongen. Man begon na een tijdje te twijfelen, en was er van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen.. t is 3x bevestigt dat het echt een jongen is..

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij de eerste wisten we het zeker allebei dat het een meid was en dit bleek ook bij geboorte. bij de tweede dachten we het eerst ook tot ik de eerste echo aan manlief liet zien en hij meteen jah tis dat je eht ff wet maar is een jongen hoor. hebben later geslachtsbepaling gedaan en hyet was dus idd een jongen hier is het gevoel bi jde tweede dus ook omgeslagen ineens.

9. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Bij de 1e dacht ik de ene dag een meisje en de volgende dag een jongen hahaha! Mijn vriend zei vanaf het begin af aan een meisje en hij had gelijk :p
    Nu denk ik helemaal niks haha geen flauw idee, nu zegt mn vriend een jongen dus we zullen zien ;)

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Wat grappig,dus meer die het herkennen. @Nuk we willen het wel weten.Bij mijn dochter heb ik steeds aan een meisje gedacht.Ach het maakt ons niet uit,maar toch apart dat het zo kan wisselen.Bij de geslachtsbepaling wordt het dus echt een verassing. @Mama suus manlief zei dat van onze dochter ook na de eerste echo.Nu zegt hij ook(woensdag pas 1e echo)dan weet ik het.Bij de geslachtsbepaling van onze dochter zei hij tegen de echopist o ik weet het al hoor:echt een meisje.Haha moest je zijn gezicht zien!Zo zelfvoldaan.

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een meisje zou worden, tot 2 weken voor de geslachtsbepaling toen dacht ik opeens dat het een jongen zou worden (mede dankzij mensen in mijn omgeving die dachten dat het een jongen zou worden) voor de geslachtsbepaling werd eerst gevraagd wat ik dacht en ben toen voor een meisje gegaan en dat bleek te kloppen,...naderhand nog wel 6 keer bevestigd dat ze echt een meid is.

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Bij de eerste wist ik vanaf 16 weken ZEKERRR dat het een meid was.
    Waarom?
    Ik had een hekel aan roze en ineens vond ik roze helemaal het einde, alleen de roze babykleertjes trokken mijn aandacht. Keek niet eens om naar blauw!
    En ja, het klopte als een bus!

En nu wacht ik weer op dat gevoel zodat ik gevoelsmatig weet wat ik krijg, maar nu blijft het min of meer uit :(
    Maarja, het voordeel is nu wel dat ik dan straks bij de echo niet hoef om te schakelen als mijn gevoel niet zou kloppen.

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja :) ik zit net in die phase :p hahaha vind het geinig :p

14. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Vanaf het begin heeft man geroepen dat het een jongen zou worden. Ik dacht in het begin een meisje, daarna een jongen, toen weer een meisje. Met de pretecho dacht ik toch weer een jongen, omdat hij echt een jongensgezichtje heeft.
    En het werd een jongen.

15. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hier ook, heeeel in t begin dacht ik een meisje en nu denk ik steeds meer een jongen :D
    Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina