hallo meiden, ik word helemaal gek van het opboeren en zuurbranden.. ik slaap ontzettend slecht en licht en heb gewoon keelpijn van het zuur. zodra ik even ga liggen lijkt het net of ik helemaal geen maagklep meer heb, en voel ik me net een frisdrankfles die omvalt. heb nu vla in huis gehaald en pepermunt, hopelijk dat dat wat gaat helpen. Ik wil een middeltje van de dokter nog even uitstellen, want dat drankje is zooooow vies! de baby is ontzettend bewegelijk waar ik natuurlijk heel blij om ben, maar het getrappel onder mijn ribben en volgens mij zelfs tegen mijn maag maakt het zuur niet minder zuur. zo! en omdat ik thuis niet wil klagen maar sterk wil zijn doe ik dat hier even en de opluchting is vergelijkbaar met een grote boer
Hoi hoi ik ken het helemaal. Bij mijn dochter ook liggen janken van het maagzuur en nu weer hetzelfde liedje. Vanillevla is een bakerpraatje, daar zit suiker in en suiker stimuleert de aanmaak van maagzuur, zo ook pepermunt. Elke 2 uur een klein beetje eten ipv hele maaltijden helpt goed, Gaviscon (drogist) helpt ook goed en anders een good old fashioned Rennie. Enne klaag maar lekker hoor
ik wist niet dat je rennie gewoon mocht? maar als dat zo is, dan kan ik dat morgen pas halen haha, maar dan ga ik dat zeker halen! heb ook alleen maar branderige nummers in mijn hoofd: "fire" "burning flame" "the roof the roof"