Ben inmiddels (gelukkig) 34 weken zwanger. Maar kan deze week niet slapen! Ik val gewoon niet in slaap. Ben niet onrustig en maak mij niet druk maar slaap gewoon niet. Of ik niet moe ben. Maar dat ben ik met 3 kinderen, 3 dagen werken en het huishouden natuurlijk wel ☺️ Herkennen jullie dit? Iemand tips?
Ik sliep vanaf week 32 niet meer! Ze hebben me daarom in het ziekenhuis een paar keer laten slapen met een prik met pethidine in mn bil. Helaas is dat niet echt bevordelijk voor de baby ook dus doen ze dat niet zomaar. Verder geen tips....'misschien last van de warmte?
Ik heb vanacht ook helemaal niet geslapen ten eerste moest ik elk half uur naar de wc dus zal daar wel door komen en onbewust toch stress denk ik..
Ik slaap ook al weken slecht...draai veel in mn slaap waardoor ik even wakker ben. Nu ook erge last van mn handen/carpaal tunnel syndroom. En toch (on)bewust stress ook. Ik doe af en toe overdag even een tukkie om niet teveel achter te raken op mn slaap.
Ik kan op zich wel goed slapen nog, alleen heb ik elke nacht van die hele gekke onrustige dromen! Ook best vervelend. En de warmte helpt ook niet echt maar we hebben de hele nacht een ventilator aan staan. Denk toch dat we ons (onbewust) teveel zorgen maken .
Hier ook al dagen heel slecht slapen! Door de warmte door veel draaien want ik kan gewoon mijn plekje niet vinden en er continue uit moeten om te plassen! Hoop dat het nog wel weer wat beter word voor de bevalling!
Hier ook veel last van de warmte en bij iedere draai wakker. Gelukkig heb ik er overdag niet zo'n last van.
Ik heb dit ook! Slaap al weken bar slecht. Gyn zegt dat dat echt hoort de laatste paar weken van de zwangerschap. Je lichaam maakt zich helemaal klaar om straks wakker
Ik sliep tijdens mijn zwangerschap vanaf week dertig gewoon niet. Niet slecht, maar gewoon helemaal niet, op de enkele keren na dat ik in et ziekenhuis sliep onder medicatie. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen slecht slapen en niet slapen (alhoewel het eerste ook een hel kan zijn). Mij werd in eerste instantie ook verteld dat dit ter voorbereiding was op de baby. Nou.... toen de baby er was sliep ik heerlijk! Natuurlijk met onderbrekingen, maar ik sliep in ieder geval wel weer. Als het het je te veel wordt gewoon echt aan de bel trekken! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met het slapen!! Succes
Herkenbaar. Doe geen oog dicht. Raam helemaal open. Draaien. Rondjes lopen haha. En ik ben zo moe. Lijkt me heerlijk om een paar uur te slapen! Maar nee helaas. Vriend vind het nu ook wel vervelend worden. Maak hem namelijk ook wakker.