Helpt het niet als je het s avonds pas slikt? Ik neem m tussen 9 en half 10, dan heb ik met slapen geen last.
Bedankt voor alle reactie's. Vanavond neem ik 40 mg ipv 20 mg, ik hoop dat het beter gaat helpen. Iedereen succes met dit vervelende kwaaltje, het beïnvloed echt je dag en vooral nacht
Mooi om te horen! Omeprazol mag gewoon tijdens de zwangerschap hoor. In ons zkh geven we het zelfs via infuus bij mensen met zwangerschapsmisselijkheid. Ik gebruik zelf af en toe die van de drogist, zitten echt geen andere stoffen in als die van de apotheek hoor... Dag of drie en dan kan ik er weer een week of 2 tegen. En een rennie af en toe er extra bij mag ook. Let wel op dat rennies worden omgezet in oa. zout. Dus als je een hoge bloeddruk hebt, EN je vreet je ongans aan de rennies is dat geen goede combi.
Dan neem ik het misschien wel te laat want ik slik m altijd vlak voor ik naar bed ga, met tandenpoetsen zegmaar.
Zou je hiervoor niet beter even de apotheek kunnen bellen? Dat zijn toch de medicijn experts denk ik... Hopelijk gaat het snel beter met je maagzuur.
Dan neem je m denk ik net te laat, zou m wat eerder nemen. Hopelijk helpt dat ook bij jou Fijn dat je goed geslapen hebt ts!
Ik haal het bij het kruidvat. Mijn ha wil het ook niet voorschrijven helaas. Heb er echt enorm veel baat bij en het doet voor mij meer dan Antagel maar dat verschilt per persoon denk ik