Hey meiden, Ik wou even kijken of er dames zijn die dit herkennen als een typische kwaal. Ik heb nu al een kleine week last van krampen, geen kleintjes, echt zo van die krampen die je laten toeslaan van de pijn en naar lucht laten happen. Ik hoop dat dit komt door het feit dat ik niet naar de wc kan gaan (of toch heel moeilijk), ik had al gehoord dat je darmen rare toeren konden uithalen maar ik had niet gedacht dat dit zo vroeg in de zwangerschap al zou kunnen zijn? Iemand tips?? Thanks ladies!
Dat kan wel ja! Moet je eens magnesium kauwtabletten nemen, 2 of 3 op een dag. Werkt erg goed. Als ik er 2 s'ochtens neem en 2 s'avonds dan komt het er ergggg goed uit haha.
Oh super, moet ik dan toch eens gaan halen denk ik. Appelsienen en fruitsap hebben tot nu toe nog niet bepaald het gewenste effect gehad, ik hoopte dat het daarmee ook wel zou lukken niet dus.. Lol ik kan me zo voorstellend dat ik dan ook weer vloek als het er erg goed uit gaat maar liever dat dan die verdomde krampen aan te houden denk ik zo
ik heb ook maagkrampen, af en toe komen ze ineens op en dan voel ik een steek in mijn linkerlong, ik kan dan geen eens rechtop staat. Heel vervelend, misschien heeft het inderdaad met de stoelgang te maken. Ik ben nu de 3 maanden gepasseerd... hoop dat de vervelende kwalen minder worden... heb ook nog altijd last van een vieze smaak in mijn mond waardoor ik blijf eten. en vlagen van misselijkheid.
Klinkt echt als je darmen! Die moeten al vanaf dag 1 plaats maken voor je groeiende bm. Ik had er ook last van, na de bevalling nog meer helaas, want dan moeten je organen allemaal weer terug naar hun eigen plek. Voor verstopping zou ik even langs de ha gaan. Met wat vezels en goed drinken komt het vast weer op gang.
Ale nog leuke vooruitzichten dan Ik ga vanavond langs bij de ha, want leuk is het allesbehalve. Ik word er 's nachts ook telkens een paar keer wakker van en daar blijf ik ook telkens minstens een half uur wakker van dus gebroken nachten zijn het wel voorbereiding noemen ze dat dan zeker voor na de bevalling?