Ik zat vandaag met een aantal leden van onze sportvereniging in ons clubgebouw. Ik had kantinedienst en dit ging allemaal prima. Voorzitter ging weg en gaf aan dat ik rond half 3 het clubgebouw af moest sluiten. Echter zaten er een paar heren die daar anders over dachten. Vroegen met enige regelmaat om een laatste rondje maar hier gaf ik niet aan toe. Hierop hoor ik 1 van hun tegen de ander zeggen : als haar vader hier had gezeten had die niet zo moeilijk gedaan. Dít schoot mij in het verkeerde keelgat. Mijn vader is namelijk vorig jaar na een ziekbed van 2 maanden overleden. ( dit is bekend binnen de vereniging) Ik werd zo boos dat Ik weg gelopen ben en ze heb gezegd dat ze zich maar moesten redden. Weet niet zo goed wat ik hiermee wil maar moest het even van me afschrijven
Tjonge wat een steek onder water zeg! Echt heel lomp... ik begrijp dat je bent weggelopen. Hoe gaat het nu?
Ach meis toch.. dikke knuffel.. Logisch dat je daar wat van slag van bent. Hoe voel je je nu? De volgende keer zet je ze dr gewoon uit, opzouten!
Ik ben nu weer wat rustiger. Mijn bloed kookte echt vanmiddag. En dan met al die hormonen van de zwangerschap word het er niet beter op.
Jeetje wat onbeschoft.. Ik zou ook weg gelopen zijn... zou ook wel een melding maken bij de leiding dat je hier van gedient bent. Gaat het weer ?
Dat is echt lomp en dat is een understatement! Geen woorden voor! Snap goed dat je boos was en gekwetst voelt.
Wat een eikels zeg. Hopelijk is het duidelijk doordat je wegliep en maken ze nog hun excuus. Kom op het zijn volwassen mensen dit kun je niet maken.
Dank je voor jullie lieve berichtje Ik dacht eerst ook nog dat ik misschien wat overdreven had gereageerd. Maar achteraf blij dat ik weg gelopen ben Laat ze het maar even voelen
Och wat een klóo.tz.akk.en zeg.. Ik zou dit inderdaad melden bij je leidinggevende. Dit is te gek voor woorden. Je hebt helemaal gelijk dat je weg bent gelopen. Hopelijk gaat het weer een beetje!
Wat ongelofelijk gemeen! Snap heel goed dat je gekwetst bent, ga je het nog bespreken met de kerel die dat zei?