Maagzuur wat doe je eraan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Binky, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi,
    Hebben jullie misschien tips tegen brandend maagzuur. Ik heb er vannavond last van. Kan ik teminste lekker slapen vannacht :)

Groetjes Binky

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier zijn al heel veel topics over, moet je links op zoeken klikken en dan kan je de zoekfunctie gebruiken. Ikzelf gebruikte eerst rennies, deze hielpen niet meer. Toen Gaviscon gekocht. Ideaal!

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik gebruikte Regla PH(te koop bij de apotheek) maar ik werd daar misselijk van, dus nu zit ik aan de Rennies.

4. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    rennies en antagel...gele vla wil ook wel helpen.

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    # Voor het slapen gaan in bed een beker warme melk drinken. Koude melk werkt niet.
    # Verder je hoofdeind iets hoger zetten evt met een kussen onder het matras.
    # koolsoorten en kruiden beperken bij het eten.
    # koolzuurhoudende dranken 's avonds vermijden (ik zit nu aan de ijsthee 'savonds)
    # op je linkerzijde slapen gaan. Rechts is minder prettig ivm de ingang van de slokdarm naar de maag (net als vroeger als je teveel gedronken had; dan werd je op je rechterzijde toch misselijk! ;) )
    # Mijn oma had het nog over Katjesdrop. Nog niet geprobeerd maar ze heeft het er telkens weer over.
    # 's avondshet snaaien beperken :(

Ik heb al wel antagel gekregen maar nog niet gebruikt. probeer het zoveel mogelijk uit te stellen.Mocht je van de pepermunt in de Rennies nog meer las krijgen (had ik wel) koop ze dan niet in de doordrukstrips maar in die kleine rolletjes. Daar zit veel minder pepermunt in.

Deel Deze Pagina