Weinig voelen, normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ariel, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik voel zeer weinig. Nu ben ik natuurlijk nog maar heel kort zwanger. Maar zie hier bij sommige meiden dat ze al heel vroeg heel veel voelen. Ik ben 's ochtends wel redelijk misselijk. En 's avonds soms een beetje een soort van trekkend gevoel in m'n onderbuik. Geen pijn ofzo gewoon echt het gevoel alsof er wat gebeurt daar. En last van borrelende darmen. Is dit wel normaal allemaal?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hoor. Allemaal normaal! Wees maar blij dat je bijvoorbeeld niet elke dag kotsmisselijk boven t toilet hangt :) ;) . Ik had alleen last van de zijkant van mn borsten, maar dit kreeg ik ook altijd als ik ongesteld werd.. Geniet er lekker van. T wil dus helemaal niks zeggen hoor, kijk maar naar mn banner ;) .

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je zegt ik voel weinig, maar ik vind dat je al best van alles voelt, je noemt de misselijkheid eht gevoel in je buik enz. Wat zou je nog meer willen voelen dan? Veel meer is het in eht begin echt niet.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zit echt te lezen van dames dat ze veel meer voelen dan ik, daarom vroeg ik af of het wel normaal is.

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Je voelt idd zelfs al best veel voor je zwangerschapsduur :)
    Nee het is heel normaal hoor dus maak je maar geen zorgen!
    Ik voelde niet veel rond die tijd.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou vind dat je idd veel voelt veel meer dan dat ik had. . . Ik had alleen last ven mijn borsten en nu nu voel ik helemaal niks behalve flinke last van BI (maar dat kun je beter niet voelen :( )

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.278
    36.132
    113
    ik voelde echt helemaal niks hoor, af en toe een vlaagje misselijkheid. Dat zegt echt helemaal niks over het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap hoor.

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik voelde ook vrijwel niks. Op het begin wat pijnlijke borsten en af en toe een krampje in mijn buik. Begon me zelfs al zorgen te maken of alles wel goed zat en of het wel zou leven, maar heb vandaag echo gehad en alles zag er prima uit. Geniet er maar van als je zo weinig voelt. Er zijn er genoeg die er letterlijk erg ziek van zijn.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het komt bij mij nu echt met vlagen. Het ene moment heb ik heel erg last van misselijkheid en gevoelige tepels en en borsten enzo en het andere moment heb ik helemaal nergens last van. Echt heel raar. Ik zweet wel echt 10 x meer dan eerst. Niet echt heel erg fijn dus!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb de eesrte weken ook maar heel weinig gevoeld. En wat ik nu voel gun ik niemand(ernstige BI sinds 15 weken). Geniet van je zwangerschap meis.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien een hele stomme vraag, maar wat is BI? Ik heb het wel vaker op het forum zien staan maar weet niet wat het is

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    bekken instabiliteit, wist het zelf eerst ook niet ;)

Deel Deze Pagina