hoi ladies, hier ben ik alweer met een vraag... ik ben vorig week bij de vk geweest en die heeft me gezegd dat ik zsm de kraamzorg moest regelen en ik kreeg netjes 2 foldertjes mee van de 2 waar hun het meeste mee werkten. Nou weet ik echt niet welk bureau ik moet kiezen want ik heb er niks geen verstand van..... is het gewoon een gok en moet je dan maar hopen dat je een leuke kraamhulp krijgt of wat moet ik doen? groetjes Liesje
ik zou gewoon eens bellen en dan zelf afwachten hoe jij behandelt word door de telefoon. maar ja je weet toch nooit of je een leuke kraamhulp krijg ja of nee.
Mijn beste vriendin die is kraamverzorgster en die gaat het bij mij doen. Is wel lekker vertrouwd hoor!
Misschien kan je ook aan je verzekeraar vragen met wie zij samen weken! Uiteindelijk ben je idd toch afhankelijk van wie je in huis krijgt! Ik heb al te horen gekregen dat het er waarschijnlijk twee zijn omdat ze veel parttimers in dienst hebben.
Ik had een stuk of vijf folders.. allemaal gelezen. En de folder die het minst te vragen overliet, die er professioneel uitzag, waar geen spelfouten in stonden en waarbij ik een goed gevoel had heb ik gekozen. Tip: doe dit samen met iemand, ik heb het samen met mijn man gedaan en we gaven de folders gewoon cijfers op bepaalde punten. Zo maak je er iets leuks van. Je weet toch nooit wie je kraamhulp wordt.. Succes! O, ja, en kijk inderdaad met wie je verzekering evt. samenwerkt. Daardoor krijg ik enorme korting op mijn zwangerschapsgymnastiek e.d.