Probeer eens amandelen te eten, gewoon de nootjes. Schijnt heel goed te helpen en is nog redelijk gezond ook
Antagel .... Rennies helpen niet en al die andere trucjes ook niet. Heb het alle zwschappen gebruikt en het mag gewoon hoor... Maar probeer het eerst gewoon allemaal even uit wat werkt voor jou, misschien helpt een glas melk wel of vanillevla. Dat is persoonlijk. Maar als je het erg erg hebt werkt niks anders dan antagel en regla enz...
Ik nam altijd Rennies. Maar ik nam het niet te vaak omdat ze dan minder goed leken te werken. Dus echt alleen als het heel erg was. Volgens mijn vk mocht ik ze gewoon gebruiken overgins. En goed opletten met wat je eet. Je kan van hele andere dingen dan normaal nu maagzuur krijgen, omdat je anders lichamelijk reageerd op dingen nu je zwanger bent.
Vla eten voor het slapen en bed omhoog. Verder alle grote maaltijden verdelen in meerdere kleine porties per dag. Af en toe een rennie.
Bedankt voor de reacties! Vanmorgen nog even gevraagd en vk zei idd dat Rennies etc. geen kwaad kunnen. De tip van de amandelen vind ik wel een fijne, lekker! En dan maar een doosje Rennies bij me dragen
Op aanraden van de verloskundige ook rennies gaan gebruiken. Zo vervelend dat maagzuur!! Vla/ melk helpt ook niet bij mij. Nu over op de maagtabletten van kruidvat. Zit precies tzelfde in als rennies, maar is een stuk goedkoper. Ga anders failliet aan al die rennies De maalox/anatagel ga ik ff onthouden. Anders evt maar ff langs de huisarts. Volgens m'n verloskundige zijn ze alleen erg terughoudend in het geven van medicatie.
Maagzuur?! Ik noem het zwavel of accuzuur dat in mijn keel blijft hangen,vaak zo erg dat ik er zowat van over mijn nek ga.Rennie's zijn nu mijn beste vriendjes....
Hier de ultieme tip na alles al te hebben geprobeerd: óf een (kinder)liga eten en als het niet voldoende is dan neem ik 3 happen havermoutpap. Gewoon een paar schepjes mengen met een beetje melk en het zuur verdwijnt hier als sneeuw voor de zon!