Hallo dames, ik ben gisterochtend naar de huisartsenpost gegaan omdat ik sinds vrijdagavond heel veel moeite had met plassen. (Lees; er kwam bijna niets..) Maar wel onwijs buikpijn had omdat mijn blaas op klappen stond. Deze klachten heb ik al een week of drie in mindere mate.. Heb al een x urine ingeleverd maar dat leverde niks op.. Bij de hap was er 1 plusje bij proteïne en 1 plusje bij leukocyten in de urine. Dat betekende door naar het ziekenhuis (ben onder controle bij de gynaecoloog) voor verdere controle. Het was dus geen blaasontsteking. Bij het ziekenhuis lichamelijk onderzoek gehad (weer urineonderzoek en dat was schoon) Duwen ze op mijn blaas wat zeer doet.. Blijkt het mijn baarmoeder te zijn De onderkant van mijn baarmoeder is dus extreem gevoelig en die pijn gaat ook maar niet weg.. Ik moet deze week bellen als het niet weggaat om een vroegere afspraak te krijgen. Om een lang verhaal kort te maken.. Wat is dit en waar komt het door? En belangrijker: Hoe kom ik er vanaf Zeker niet comfy terwijl ik gewoon voor de klas moet... En elke keer het idee hebben dat ik moet plassen.. pfft Thanks!
Ik heb het ook. Al vanaf 16 weken dus nu een maand of 2. Het doet elke dag de hele dag pijn. Klaar. Tenzij ik lig dan zakt het af. Maar buiten dat doet zeer. Je kunt er blijkbaar niks aan doen want ik blijf er over klagen. "Het hoort erbij" zeggen ze dan. Je mag pc nemen. Iets wat ik weiger. Ik smeer m'n buik elke dag meerdere keren met arnica warm olie van weleda. Dat helpt. (Altijd met de klok mee draaien over je buik anders gaan je darmen in de war) Ik doe meerdere keren per dag een kruikje Heb van die grote onderbroeken aan van de hema. Of ander merk natuurlijk. En rust. Rust. Rust. Zodra ik beweeg is het muizen. Dus ik ben echt enorm gemind3rd in wat ik doe. Doe ik even iets. Dan daarna weer liggen. Dan weer wat doen en weer liggen. En ik ga naar een masseur die speciaal is voor zwangerschaps massages. Heerlijk! Je zou kunnen kijken of het niet ook je darmen zijn. Bij mij is het namelijk een combinatie van een geprikkelde darm. En een gespannen baarmoeder door harde groei. Ik Let enorm op mn voeding en gebruik natuurlijke probiotica en l glutamine. Daardoor zijn m'n darmen flink gekalmeerd en merk ik dat het toch iets minder pijn doet. Vooral veel sterkte. Neem je rust. Heel belangrijk.
Hey, bedankt voor je bericht! Wat vervelend zeg... Enig idee hoe het komt dat je er zoveel last van hebt? Manman en je moet nog 16 weken... Sterkte!! Ik heb maandag de verloskundige aan de telefoon gehad, die gaf als advies --> duik je bed in en ga uitzieken. Je lijf moet aan gaan geven wat dit is. Dus ik zit nu ziek thuis.. (zo niks voor mij!) Maar idd, als ik rust hou dan is het prima te doen. Als ik iets doe dan is het bal! Het wordt ook al getriggerd als ik moet plassen.. Doodmoe, voel me net bejaard.. Heb ook veel hoofdpijn.. Ondertussen is me verteld dat als ik aan de diarree raak, bloedverlies of koorts (en nog wat dingetjes) dat ik dan zou moeten bellen.. Vandaag diarree gehad, maar nog niet gebeld.. As dinsdag vervroegde afspraak, dus ben benieuwd. Als ik morgen nog steeds diarree heb ga ik toch maar bellen! Groetjes Jughi
Ik geloof niet dat ze voor niks zeggen dat je moet bellen bij diarree. Je hebt de verantwoording over een kleintje die in je buik groeit. Niet wachten, maar bellen! ( ik snap het, normaal bel je ook niet met diarree,maar ze zeggen het echt niet voor niks! )
Ja hoe raakt m'n baarmoeder geprikkeld. Wij denken door de groei. Ik groei onwijs hard en onze kleine ligt al vanaf 12 weken een week voor op groei. Dus m'n lijf krijgt flink op z'n mik. Doordat m'n darmen ook van het pad zijn verergert het elkaar. Ik heb al vanaf 6 weken diarree. Vk en het ziekenhuis zeggen dat dit niet ernstig is. Dus ik ben benieuwd waarom dat bij jou een reden is om te bellen. Wel moet je bellen als hun zeggen dat je dan moet been. Ze zeggen het niet voor niets Sterkte meis!
Ik heb gebeld... en krijg nu het advies om cola te drinken tegen de diarree?! Nou, why zou ik dan bellen voor zoiets? Kreeg echt op mijn hart gedrukt maandag dat ik moest bellen... En nu dit?! Heel vreemd..
Cola juist niet tegen diarree. Door de suikers raken je darmen van slag. Mijn advies; koop bij het reformhuis natuurlijke probiotica en l glutamine. Daardoor komt je darm weer tot rust en krijg je weer de juiste bacteriën daar. Ik gebruik het nu sinds een week en merk echt heel veel verschil. Ook vezelrijker gaan eten. Bruin brood. Abrikozen. Kiwi. Havermout. Lijnzaad. Vijgen. Sterkte meia
Ja op de afdeling lopen telkens anderen rond dus het was een ander idd.. Dus ja, niks aan te doen! Pak mijn rust nu en lijkt wel beter te gaan.. goede tip van de probiotica!