(dons) haren word er gek van!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door draakje24, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Hoiii

sinds een week (1,5) valt me erg op dat ik op me borsten lange haarsprietjes krijg(blonde) zijn er niet een paar maar best een hoop:(lijkt steeds groter te worden

op me buik zwarte donshaartjes lijkt het wel in een streepvorm

En in me gezicht een blonde donsvacht:$ en blonde haartjes bij me wenkbrauwen

Lijkt steeds meer te worden

Wie heeft dit ook gehad of heeft het nu nog:(

en komt het door het geslacht van je kindje of gewoon de hormonen in het algemeen?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb t ook, bah!! Heb niet veel schaamhaarthes van mezelf, maar zag van de week dat t nu steeds verder over m'n liezen gaat. Voel me echt niet charmant... :( en n paar haartjes die donkerder lijken bij m'n navel. Bah!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

hoi hoi

Ja hoor hier ook heb een heel dun streepje over mijn hele buik gelukkig wel blond:D
    En een beetje donker op mijn onderrug.
    Aan de andere kant het haar op mijn benen is een stuk minder gaan groeien.
    Of het door het geslacht komt weet ik niet mss wel weet 1 van jullie al wat jullie krijgen?

Groetjes paula

4. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb het ook, zit nu elke dag te kijken van is t al weg?:p;)

5. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Heb die streep op mn buik ook! Had ze eerst ook, maar voornamelijk blond, nu idd een donkere streep :(
    Wij verwachten een meisje, maar volgens mij heeft het niks met het geslacht te maken.
    Door de overvloed aan hormonen komen er sowieso meer haartjes op plekjes waar je ze eerst niet had of meer haartjes waar je ze eerst ook al had, dat las ik ergens. ;)

6. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    jup puur horormonen gezeur... hier ook veel meer haren en idd schaamhaar in mn liezen :( gelukkig is manlief zo lief om ze zo nu en dan even weg te halen want dat durf ik echt niet meer nu ik de hele bende niet meer kan zien ;) Wij krijgen een jongetje.

(donshaartjes niet weghalen! ze verdwijnen namelijk meestal weer als je niet meer zwanger bent maar we weten allemaal wat je beenhaar doet als je het begint te scheren;))

Deel Deze Pagina