Ik ben 38 weken zwanger van mijn tweede... Als ik alleen ben kan ik lekker mijn gedachten de vrije loop laten gaan.. Dan begin ik te denken aan mijn kindje... Hoe hij/zij eruit zal zien..hoe de bevalling zal gaan..meer van die zaken. Ik word er heel erg emotioneel van! Omdat het mijn tweede is weet ik hoe het ongeveer gaat. Ik begin dan te huilen. Vooral als ik onder de douche sta. Na het douchen bedenk ik me waarom ik steeds zo emotioneel word. Is dit wel normaal? Ik schaam me, mijn man weet van niets.
Hahaha, ja dat is heeel normaal! Je bent zwanger he!? De hormonen gieren door je lijf! Ik heb dat ook, als ik een documentaire zie, bevallingsverhalen, of gewoon een lief meisje op tv (altijd dochter-wens gehad en heb dalijk 3 jongens. Mega blij ben ik ermee maar soms moet ik gewoon ff slikken dat juist ik als uber-tutje geen meid krijg...) Vanmorgen zelfs bijna in tranen omdat ik gedroomd had van een andere man, terwijl ik dat zo vaak doe. Voelde me een verrader... Dussuh laat je emoties lekker de vrije loop!
Ja hoor heel normaal, ik kan ook ineens in huilen uitbarsten... mijn man heeft dan dikke pret omdat ie weet dat t de hormonen zijn die met me aan t spelen zijn en er dus niet écht wat aan de hand is