Ik ben nu 6 weken zwanger en sinds gisteren bruine afscheiding.. Vandaag contact met de verloskundige gehad en die zegt dat het gewoon oud bloed is. Het zit me toch niet lekker.. Heb ook buikpijn, had ik ook al voor mijn NOD, maar lijkt nu erger te worden, maar kan ook bandenpijn zijn.. Ik weet het allemaal niet meer, loop me alleen maar op te vreten. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
God jah... gisteren..!! Was aan het werk en ineens moest ik heel nodig plassen.. maar ipv urine viel dr een dikke drup bruin bloed uit..! Bij het afvegen had ik niks aan het wc papier..! En ook daarna eigenlijk nihil bruin gezien! Vandaag toch test gedaan.. ik was net als jou helemaal in de stress.. maar test was knalpositief..! En zoals iedereen zegt en je overal leest... bruin kan geen kwaad meid..! Zolang het maar niet rood word! Ik heb sindsdien ook erge buikpijn.. dus er zal misschien wat gaande zijn daarbinnen.. de baarmoeder word wat opgerekt ofzo.. of houdt grote schoonmaak (oud bloed eruit door samentrekkingen ofzo?...) Dus meis... t komt geloof ik bij de meeste zwangeren voor rond de 6 weken!! of zelfs veel vaker...!
Oh gelukkig! Ik kan de verschillende buikpijnen ook niet echt onderscheiden.. Of t bij mij menstruatie is, darmen of iets anders, ik weet niet wat het is! Leuke ticker heb je trouwens!!
Nee ik kan dat ook echt niet..! Zei vanavond nog tegen mijn vriend.. ik heb echt zo'n onwijze buikpijn maar weet niet of ik nou trek heb, naar de wc moet, of misselijk ben of gewoon omdat ik zwanger ben..! Haha.. Maar.. eten stond me tegen, wc hoef ik niet en misselijk is het denk ik ook niet echt dus... blijft over... Gewoon buikpijn omdat ik zwanger ben! Dankjewel btw over mijn ticker..! Ben dr ook supertrots op dat ik hem daar staan mag hebben!
Ik heb het ook gehad in het begin van de zwangerschap, vanaf 4+1 t/m 7+4, veel bruin en af en toe roze. Ik was erg ongerust maar de VK gaf aan dat het wel vaker voorkomt en zolang het niet zoveel is als een menstruatie en geen flinke krampen erbij, moest ik me geen zorgen maken. Ik ben nu al 13 weken zwanger! Veel sterkte met afwachten, houd moed!
Ik heb twee ervaringn. De eerste keer dat ik zwanger was had ik ook bruin verlies. Niet eens zoveel buikpijn. volgens de gyn kon het geen kwaad zolang het maar bruin bleef. bij 6 en 7 weken had ik goede echo's. maar na dik 8 weken zat het me bruin verlies toch niet lekker en ben ik nog eens op controle gegaan. toen zagen ze dat het kindje wel goed gegroeid was, maar het vruchtwater niet. Helaas is dat na een week een miskraam geworden. In juni teste ik weer positief en heb toen van week 5.5 tot week8 ook weer bruin verlies gehad. Niet veel, maar wel elke dag wat in mijn onderbroek/inlegkruisje en bij het afvegen. Ineens was het weg. Nu ben ik al weer ruim 19 weken zwanger. Ik heb altijd begrepen dat het 2 dingen kan betekenen. Het kan goed gaan en het kan fout gaan. Helaas kunnen ze daar nu niets aan doen en is het een kwestie van afwachten. Ik weet dat het vervelend is, maar dat is het enige wat je op dit moment kunt doen.
Ik had bruinverlies van week 5 tot week 10! Zenuwslopend echt, omdat ik hiervoor al 2x een miskraam had gehad. Maar in week 10 hield het gewoon op, en heb er tot nu toe (ben nu ruim 18 weken) geen last meer van gehad. Het komt heel vaak voor en hoeft niets te betekenen. Ik hoop echt dat dat voor jou ook geldt!
Hee meid, Ik heb in totaal ook van week 6 tot week 10 ongeveer bruinverlies gehad. Niet de hele dag door, maar wel vooral sochtends en savonds. Ik maakte me er ook druk om , omdat ik ook wat buikpijn had. Maar het schijnt heel normaal te zijn en onze baby is hartstikke gezond