Ik heb last van huilbuien. Had ik ook altijd als ik de pil gebruikte. Ik kan denk ik slecht tegen hormonen Heeft iemand tips hiervoor??
Een tip: Gewoon lekker uithuilen, iets anders kun je niet doen, en lucht lekker op. Op den duur houdt het wel op (hoop ik ook voor mezelf ) Groetjes Kalush
Haha heel herkenbaar, zet het nu ook bij het minste geringste op een huilen.... en het is nog moeilijk ophouden ook! We geven maar gewoon de hormonen de schuld idd Tips? Denk persoonlijk niet dat die er zijn...?
Tip 1: gewoon lekker huilen. Tip 2: lekker uithuilen. Tip 3: huil maar gewoon. Tip 4: etc. etc. Het hoort erbij. Soms kan het idd vervelend zijn, omdat het op en verkeerd moment gebeurd. Ik gooide het gewoon en gelijk op mijn hormonen. Andere mensen moesten er vaak om lachen en dat deed en doe ik ook. Probeer er vooral de humor van in te zien! Bij mij werd het minder naarmate de zwangerschap vorderde. Nu, de laatste maand, begin ik het huist weer iets meer te krijgen... Maar nogmaals: zie er de humor van in!
bij mij ook hoor je hoeft maar een zielig programma aan te zetten en de tranen stromen of zoals pas een kreupel vogeltje ook o zo zielig, het is inderdaad soms vervelend maar ja je kan er niks aan doen.
Haha, bij mij is het ook begonnen! Gewoon huilen, je kunt het toch niet tegenhouden. En er een grapje van maken. Niemand die het erg vindt!
ik kan werkelijk ook om alles huilen en geef me tranen de vrije loop meer kan je er niet tegen doen denk ik hort er helaas bij