hoi meiden het zal wel niks zijn maar ik denk ik vraag het toch. morgen is mijn nod en heb al 2 dagen last van maagzuur in de avonduren. zijn er zwangeren die hier last van hadden of zal het weer ies onschuldigs zijn? groetjes
een borrelende buik. steekjes, hele gevoelige borsten. maar na 15 ronde's kan dat ook weer heeeeel onschuldig zijn
gevoelige borsten is wel 1 van de symptomen ja. Heb je geen test in huis toevallig dan zou ik gewoon testen. 15 rondes al bezig meid, hoop dat je positieve test heb als je gaat testen
ja ik heb wel een test in huis je zet me nu wel aan het denken hahaha. Hoop het zo dat het eindelijk een x raak is. Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed?
ik had dat wel voor nod.. had het echt nog nooit eerder gehad. Het schijnt dat hcg de boel verslapt, daardoor kan het zijn dat je maag minder goed sluit in de eerste periode, later heb je weer maagzuur door de baby haha
Ik zou gewoon testen. Ik ken een beetje de onzekerheid zelf 2 mk's gehad en ook niet durven testen. Gewoon lekker doen. Istie negatief en je heb je ongi nog niet na een paar dagen weer testen. Dank je wel. Ik voel me goed. Mag niet klagen gelukkig .
Hier ook maagzuur,... maar kan misschien ook komen omdat ik vermoedelijk met een keelontsteking zit... Ben benieuwd wat je test uitwijst.
Zo is dat maar net... .en uh... ook geen ochtendurine he.... kan allemaal van invloed zijn wordt ons hier verteld. Succes