Hoi, Ik weet niet of ik hier goed ben met mijn vraag. Maar ik ben nu bijna 16 weken zwanger en buiten pijnelijke borsten en niet ongesteld worden merk ik niet dat ik zwanger ben. Ik heb 2,5 week geleden nog een echo gehad en alles was goed. Herkennen jullie dit? Wanneer ga je buik groeien en ga je de baby voelen. Groetjes Sabrina
ja! ik ben nu 12 weken en heb net weer een mooie echo gehad! Zowel mijn moeder als zus hebben ook klachtenvrije zwangerschappen gehad. Mijn moeder was alleen misselijk toen ze een miskraam kreeg! Ik herken het gevoel heel goed, heb van mezelf al een buikje dus beeb zit een beetje onder het vet al zei de verlos dat hij al wel kwam, maar ja zie niet veel. Maar het maakt mij ook onzeker, toch zei de verloskundige tegen mij dat een vrouw gebouwd is om te baren, ons lichaam is er voor gemaakt en sommige vrouwen hadden gewoon het geluk en die ploepen ze er zo zonder veel klachten uit. dus misschien moeten we ons maar gewoon zien als perfecte broedmachines haha.. gebouwd om te baren.. en die buik die komt wel en dan wordt je net als mijn vriendin die 's nachts nog maar 3 uur slaapt omdat haar buik in de weg zit! geniet er van, dan probeer ik dat ook groetjes!
Ook ik ben een vrouw met bijna geen klachten. Nooit misselijk geweest en hooguit maar 2 keer overgegeven. En inderdaad.. zere borsten had ik ook. Bij de ene groeit de buik heel snel en bij de andere niet. Als je strakke buikspieren heb, is het zwanger zijn minder goed te zien dan als je slappe buikspieren hebt. Bij mij zag je het al bij +/- 7 weken, maar ik had ook slappe buikspieren. De kleine voelde ik schoppen bij 19 weken. Maar de andere voelt het weer bij 23 weken. Het verschilt zo per persoon. Nog eventjes geduld!
gefeliciteerd met je zwangerschap! Juist heerlijk helemaal geen klachten.. hoop dat het de rest van je zwangerschap zo blijft. groetjes
ik kan pas zaterdag testen, maar tot nu toe heb ik ook helemaal geen symptomen. ik ben van nature een beetje stevig gebouwd (zeg maar een propje! ) en heb altijd al een bolle bovenbuik gehad (komt misschien door een holle rug?)cdusik zie er normaal al een paar maanden zwanger uit terwijl ik het nog niet ben, dus als het zover is, kan ik lekker aantrekken wat ik wil zonder die buik te moeten verstoppen! heerlijk lijkt me dat!
Ik ben nog maar pril zwanger en heb ook helemaal geen symptomen. Ik vind het moeilijk te beseffen dat de testen posotief zijn juist omdat ik niks voel en zie. Je leest overal zoveel dingen waar vrouwen aan merkten dat ze zwanger zijn. (Vooral topic de eerste zwangerschapssymptomen) Vanmiddag heb ik de eerste echo en ben zo ontzettend zenuwachtig. Straks zit er niks.
heykes ik heb enkel de eerste dagen dat ik wist dat ik zwanger was beetje duizelig geweest en mijn borsten doen af en toe ook pijn maar voor de rest heb ik ook nog niet echt last ja mijn onderbuik af en toe wat steekjes maar dat is het dan en hopelijk blijft het zo is toch zalig zo zwanger zijn denk dat er veel willen ruilen he maar begrijp ook wel dat het zo raar gevoel geeft maar zolang het kindje elke keer lekker groeit hou het zo dan maar liefst
heykes ik heb enkel de eerste dagen dat ik wist dat ik zwanger was beetje duizelig geweest en mijn borsten doen af en toe ook pijn maar voor de rest heb ik ook nog niet echt last ja mijn onderbuik af en toe wat steekjes maar dat is het dan en hopelijk blijft het zo is toch zalig zo zwanger zijn denk dat er veel willen ruilen he maar begrijp ook wel dat het zo raar gevoel geeft maar zolang het kindje elke keer lekker groeit hou het zo dan maar liefst