Zeurende buikpijn -> bandenpijn? groeipijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrissie, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, ik ben nu bijna 14 weken zwanger. Sinds paar dagen heb ik last van zeurderige buikpijn, en ook wat rugpijn. Zeg maar ongi pijn. Geen bloedverlies, geen heftige krampen, nix, alleen dus dat zeurderige gevoel.
    Ik heb het idee dat mn buik ook dikker wordt, eerst nog niet veel te zien maar nu onder navel echt harde bolling, maar ook rond mn navel dikker (lijkt op een teveel eten buik, maar dat is het niet :) )
    Zou dit bandenpijn of groeipijn kunnen zijn? Ik lees nl overal dat bandenpijn vooral in de lies te voelen is, maar dit is dus echt in mn onderbuik. En kan t me van de vorige keer niet echt meer herinneren...

X Chris

2. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik zie dat niemand je nog antwoord heeft gegeven.
    Ik heb ook zo'n last van mn hele buik gehad. Alsof alles verweekt werd overal. Ook spierpijn overal in mn buik.
    Volgens mij is die zeurderige pijn een soort groeipijn.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Volgens mij is 't ook groeipijn. Of bandenpijn.. Ik weet nooit waar die banden horen te zitten. ;)

Ik weet nog dat ik bij Sverre een periode had rond 24 weken dat ik het gevoel had dat mijn buik 1 grote blauwe plek was, zo beurs voelde het. Duurde gelukkig niet lang en daarna is 't echt hard gaan groeien.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb ook vaak zeurende buikpijn: groeipijn, spierpijn volgens de vk.
    Bandenpijn had ik rond 18 weken; pijnlijke steken links en rechts van de baarmoeder, niet in de liezen.

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier nog iemand
    idd klopt,voelt alsof je ongesteld moet worden,door heel me buik ook

6. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige :) En zal wel groei zijn, want gister kwamen de opmerkingen dat het nu wel duidelijk wordt :)
    Morgen gyn, hopelijk kan hij t bevestigen ;)

Deel Deze Pagina