Pijn bij plassen..

Discussion in 'Gezondheid' started by Kar76, Feb 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi,

Vannacht heb ik uren wakker gelegen van de pijn in mijn blaas (denk ik); plassen doet sinds gistermiddag zeer en eigenlijk doet het sinds vannacht dus continu pijn in mijn onderbuik - een branderig, stekerig gevoel.

Ik heb vandaag bij de HAP urine laten onderzoeken maar dat was goed; ik heb ook geen koorts en plas geen bloed ofzo. Ik heb nu op aanraden van hen 1000 mg vitamine C tabletten gekocht. Ik probeer nu ook zoveel mogelijk te drinken (al staat alles me tegen :().

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn als het géén blaasontsteking is? Stiekem maak ik me toch een beetje zorgen dat 't niet mijn blaas maar mijn baarmoeder is namelijk. :(
    Bedankt!

2. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

goh, als ze echt gezien hebben dat het geen ontsteking is, weet ik het ook niet echt... Misschien dat je blaas wat meer onder druk staat doordat alles in je buik wat aan het "verschuiven" is? Veel drinken is inderdaad altijd goed, ik heb altijd het gevoel dat ik meer last heb van mijn blaas als ik te weinig gedronken heb, gek he!

Probeer regelmatig kleine slokjes te drinken, alles wat je binnenhebt is mooi meegenomen!

Groetjes,
    Sunnyke

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb vanochtend weer urine weggebracht en 't is dus wél een blaasontsteking. Krijg nu amoxicilline. Ben wel opgelucht. Nu weet ik tenminste wat 't is.

Share This Page