Ik heb dus erg veel last van mijn darmen en lucht in mijn slokdarm( maag?) sinds ik zwanger ben. Ik heb vandaag de tip gekregen om activia yoghurt te halen. Dat moest echt heel goed werken. Ik heb het gehaald en het werkt bij mij echt heel goed. Mijn darmen zijn rustiger, en werken weer beter naar mijn gevoel dus ook last van de darmen? probeer het eens!
Ik kreeg van activia juist meer last van mijn darmen Ben er snel weer mee gestopt, maar geloof idd dat het bij de meeste mensen goed werkt!
ja dat zou natuurlijk ook kunnen. Er zitten namelijk heel veel vezels in. Misschien dat het bij verstopping of een iets traag werkende darm alleen goed is. Of dat door de vezels ineens alles los kwam?
een theelepeltje olijfolie en je gaat heerlijk naar het toilet... nog gezond ook, wel vind ik ontzettend smerig, maar het helpt wel, zonder kramp
Werken die activia en/of olie goed tegen obstipatie?? ik heb geen last van mn darmen...maar wel van verstopping...
helaas hier geen activia te koop!! ik ben vandaag fijn naar het toilet geweest.. dankzy de anjovis die ik gisteravond heb gegeten (zon blikje) wat een opluchting zeg!! en nu maar hopen dat het morgen ook weer lukt! elke dag anjovis eten gaat natuurlijk ook niet
ik ben vandaag activia natuur en activia aardbeien gaan halen!! LEKKER!!! nu afwachten op een goed resultaat!!! hihi
Ik heb echt vreselijk last van mijn darmen en maag( lucht, verstopping, krampen, prikkelbare darm etc... ) tot nu toe werkt activia bij mij erg goed. Ook eet ik pruimen en roggebrood. Ik laat gewoon brood staan en ander vet eten. Ik ga straks zilvervliesrijst eten. Je moet toch wat....
Ik drink al maaaanden Activia en dat gaat erg goed... Tot we vakantie hadden en mijn vriend dus een aantal weken geen activia meegenomen had 'omdat het toch vakantie is?' met als gevolg... 1,5 week bijna niet kunnen poepen (heel af en toe 2 kleine miezerige drolletjes met moeite).. Ik had op het laatst gewoon een bobbel (ik noemde het een waterballonnetje) in mijn buik (net of ik een paar maanden zwanger was). De dag dat ik weer activia in huis had, kwam het er dezelfde avond nog allemaal uit.. van 1,5 week, hard, dun.. alle vormen... Daarna was de bobbel weg en was ik op bed nog wat misselijk en veel buikkrampen net alsof ik een buikgriepje had... maar zonder nog naar de wc te hoeven rennen gelukkig... Daarnaast mijd ik bananen en eieren.. die verstoppen ook de boel...
je kan ook n theelepeltje olijfolie in een glas vruchtensap doen, dan proef je t niet zo. heb k na de bevalling gedaan op aanraden van de KV.
Andere tip: Lijnzaad eten! 2 keer per dag een eetlepel door de yoghurt/kwark/vla, en je hebt een stoelgang als een trein (en niet dun oid, gewoon normaal). Verkrijgbaar bij de supermarkt (zonnatura-product), 1,59 euro en ik doe een week of 3 met een zakje! Activia heb ik ook gehad, maar lijnzaad werkt bij mij nog beter, en is ook niet zo belachelijk duur!